pátek 11. listopadu 2011

Jedničky, kam se podíváš

Byl pro Vás dnešní den nějak výjimečný? A věříte na to? Já se musím přiznat, že na to nějak nejsem. Spíš mě neustálé zaručené rady numerologů, co dnes dělat a co nedělat, jaké jméno dát dnes narozeným dětem a v kolik hodin se vdát, aby manželství nebylo nešťastné, které se valily ze všech médií, spíš vytáčely.

Já jsem jen svatého Martina přivítala poobědváním svatomartinské husy s popíjením výborného vína. A taky jsem si splnila svou misi za lovem teplého oblečení. Jestli mě nezahřeje na těle, tak mě alespoň na duši hřeje cena všech těch kousků. Nakoupila jsem toho poměrně dost a neutratila víc než by nějak výrazně uškodilo mému předvánočnímu rozpočtu. Takže Vivat second hand :-) Nechtěla jsem fotit každou věc zvlášť, stejně si všechno co nejdříve obleču. Největší radost mi ale dělá asi obrovská taška, která mě stála stovku a pár drobných a vejde se do ní tolik věcí.


A jelikož dnes už začlo pomalu ale jistě přituhovat, v rámci zachování teplých nohou jsem s radostí oblékla podkolenky s tak trochu lyžařským vzorem. Celkově podkolenky nebo návleky miluju! Ale o tom příště :-)






















 (fotky jsou foceny na chodbě přítelovy babičky, kde jsme odpoledne "návštěvovali", tak omluvte interiérové prostředí, stmívá se sakra brzo!)

4 komentáře:

  1. Taška vypadá fajně velká a praktická. Máš roztomilé podkolenky. :) A s tím focením je to na prd, stmívá se tak brzo a budeš ještě hůř. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Nevím čím to je, ale začínají se mi líbit ty pohorky na podpatku ;) Moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  3. Heeeej a jakto že jsi mě nevzala do sekáče sebou?! :D zase můžu jenom závidět skvělé úlovky! :D

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!