neděle 12. července 2015

Elce pelce, kotrmelce

A najednou bylo ticho. Hrobový ticho. A můj tichý poňoukavý hlásek odněkud z hlouby jen nadával: "Tak kurňa Terino, sesmol zase něco!". A že já jsem tak neposlušná, sakryš.... 

Blog byl pro mě ale vždycky radostí. Místem, o které jsem praštila většinou svých nablblých myšlenkových pochodů. Ale jak to tak bývá, někdy přijde nějaká prda z čistýho nebe, kterou se vykolejí dosavadní frčák v zajetých kolejí. A tak se tomu stalo. Šup, rup, výhybka a už jsem frčela směr svět bezblogový. A jak se mi v něm zalíbilo. A co, že se stalo? Prase kozu potrkalo.... Jo a taky rozchod, stěhování, kolej, studentský život, práce, nové a nové tváře... A hlavně veselá Téra...



Co Vám budu vykládat - prostě se mi změnilo dosavadní žití a co bývalo, už není. A já nějak přestala pociťovat tu blogovací touhu. A má to snad cenu, pokud se do toho člověk musí přemlouvat? I když jsem to tak milovala... Prostě jen nechat roztrsat prsty po klávesnici, vypsat se ze svých pomatených myšlenek. A pak takhle pláchnu... Cítím se mírně zahanbena, že jsem ani slova nepípla a najednou mlčela jako hrob.


Kašlu na výhovorky typu "nemám čas". Blbost. Kdyby se mi chtělo, tak jak se mi nechce, tak si jistě čas najdu. Ale momentálně se prostě necítím na velké sdělování a vykřikování plků do světa. Ale není zcela vyloučeno, že se mi takového brzy zase zachce. Třeba přes parádní léto. Až bude čas na výlety, lelkování a sbírání zážitků obouma rukama :-) A já se třeba vrátím mezi mé milé, rozmilé do celého blogového kolečka. Šaty, boty, kabelky, koláče a spoustu vykecávání. Nebo třeba i něco úúplně jinačího. Kdo ví, co prsty tentokrát zatancují. 


Každopádně do té doby Vám všem vehementně mávám. A ptám se - jak jste se tu sakra všichni celou tu dobu měliiiiiii? :-)

18 komentářů:

  1. Jsem moc ráda, že je Téra veselá! A ze všeho nejvíc se stejně těším, až se všechny novinky dozvím u skleničky/hrníčku - ať už od Téry blogerky, nebo prostě Téry kamarádky!:)

    (ale piš! a peč! :D)

    OdpovědětVymazat
  2. (ale piš! a peč! - jak již bylo řečeno a buď stále tak šťastná ;) )

    OdpovědětVymazat
  3. Som rada, že si späť, tvoje články mi naozaj chýbali. Hlavne, že si šťastná a spokojná. Nechcem veľmi otvárať takú citlivú tému, ale rozchod? Naozaj si bez priateľa? Veď ste vypadali ako dokonalý pár..
    Krásne deň želám a budem dúfať, že sa čoskoro ozveš.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dokonalý pár je mýtus... :) Tak jako tak, super že ses blondýno ozvala, doufám, že tu touhu psát pocítíš co nejdřív! :) Užívej léta

      Vymazat
  4. Terinko, hlavně ať se Ti moc daří a jsi šťastná! :* :)

    OdpovědětVymazat
  5. Terezko, nevím, jestli se můj předešlý komentář uložil. Jsem ráda, žes o sobě dala vědět a přeju všechno jen to dobré ;) Věřím, že až budeš ready budeš na nás chrlit svoje roztomilé outfity a vtipné postřehy ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Glad to hear you are back!! Missed your wonderful blogs, cute outfits and beautiful smiling face!! Hope all is well with you!! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Terko, jsem rada, ze jsi se ozvala. :) At se dari a doufam, ze se tu brzy zase neco objevi. ;)
    Ja toho casu zrovna moc nemam a psat se mi chce, ale neni skoro kdy. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Proč jste se rozešli?

    OdpovědětVymazat
  9. Moc hezky napsaný článek, přeju mnoho štěstí v blogování i v životě!:)

    ADEL'S FASHION LIFE

    OdpovědětVymazat
  10. To už se tak někdy stává. Něco končí, aby něco jiného začalo. Uvědomění si všeho a zjištění, že nevím nic, jen to, že je vše jinak. Držím vše co držet se má, ať je vše dobré.

    OdpovědětVymazat
  11. Život jde dál a na tebe určitě čeká něco mnohem lepšího. Užíj si léto !
    Lenny Mali i Danmark

    OdpovědětVymazat
  12. Pekný článok :))
    partofnciol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  13. Na svém blogu občas sám házím méně smyslné věci :D Psaní je prostě koníček, takže super. Chválím Tě :)
    www.matson2.webnode.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Consequently there�s this orang-utan who have explained themselves easy methods to compose, clentching a good put in writing inside the fists involving this palm. https://imgur.com/a/d2dQwOy https://imgur.com/a/SWm2lmK https://imgur.com/a/qhetrn2 https://imgur.com/a/Aw4NYVy https://imgur.com/a/nBbFikY http://cb3auy291h.dip.jp https://imgur.com/a/y8XtVXw

    OdpovědětVymazat
  15. Můj manžílek si nedávno na jeho letní sídlo pořídil gril Vulcanus. To je aspoň paráda! Všichni známí dnes obdivují, že máme na zahradě ohniště a gril v jednom. Je to neskutečná paráda.

    OdpovědětVymazat
  16. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  17. Nemít co na sebe! Moje každodenní trápení. Naštěstí jsem aspoň jednou provždy vyřešila, kde budu nakupovat lůžkoviny. Objevila jsem totiž skvělý český e-shop kvalitex.cz .Zalistovala jsem si v pár kategoriích a objevila báječné produkty. S Pavlíkem jsme v jeden krásný podvečer vyzkoušeli povlečení a to byla mela :-)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!