pondělí 26. května 2014

natočená: Jak na domácí těstoviny - se sušenými rajčaty a bylinkami

Krásný začátek nového týdne vinšuju!

Nových článků aby tady pohledal... No ale lepší to nebude. To jen tak, kdyby náhodou. Pro zatím Vám naservíruju jen domácí těstoviny. A takové červeňoučké, voňavé. Vlastníma rukama jsem je spatlala. A tomu můžete přihlížet i v dnešním videu....


Potřebovala jsem:

300 g semolinové mouky, 200 g celoznné pšeničné mouky, 5 vajec, asi 6 kousků sušených nakládaných rajčat (rozmixované), hrst bylinek

Všechny suroviny jsem vypracovala v pevné těsto, které jsem vyválela na co nejtenčí plát, ze kterého jsem pomocí nudlového nástavce tvořila nudle. Bez stojku na těstoviny to však půjde taky snadno - pokud se těsto vyválí a sroluje do hada a z něj se pak odkrajují nudlové "smotance"... Těstoviny jsem pak na utěrce sušila asi 2 dny a pak je uchovala v krabičcce. Pak už se vaří jako těstoviny klasické - jen o něco kratší dobu. Jinak se mohou uvařit hnedle po vytvoření (tedy bez sušení) a to už je opravdu rychlovka.

! Pokud se těstoviny suší (tedy nevaří hned po vytvoření) - nesolí se!



Zkrátka jak říkám (hokejové/fotbalové interview hadr:-D), skvěle se hodí jako jedlý dárek. Já jím kupříkladu obdarovala nejmilejší Markétku, tak snad jí potěšily a šmakovaly :-) Já hodila doma tester z vybraných nevzhlednějších nudlí jen v jednoduché úpravě s jarní cibulkou, chilly a kozím sýrem a chutnaly mi teda moc - ať si to teda taky pořádně pochválím :-D

9 komentářů:

  1. Toto je moje první video, na který jsem od tebe koukla, jsem spíš článkovej typ :D Ale musím uznat, že seš moc sympatická a nudle vypadají skvěle (a nejspíš v nejbližší době budu zjišťovat, jak chutnají).

    OdpovědětVymazat
  2. domácí těstoviny jsem ještě nezkoušela, ale toto vypadá tak moc lákavě :) tak, že bych se pustila do díla? strojek mám :D

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělé, sbíhají se mi sliny :o))

    OdpovědětVymazat
  4. My na vaření (ve škole) dělali domácí nudle, byly fakt dobrý. A tohle vypadá, ale.. ještě líp! :D :)

    OdpovědětVymazat
  5. Taky doma děláváme domácí těstoviny, příště zkusím s těmi sušenými rajčaty, díky:)

    OdpovědětVymazat
  6. Budu muset vyzkoušet. :) Zástěru máš perfektní!

    OdpovědětVymazat
  7. nejlepší nejlepší, a jak chutnaly! :))

    OdpovědětVymazat
  8. Tyjo, tak to vypadá naprosto suprově! Není nad domácí testoviny. Taky doma dělám. Musím říct, že s těmi z obchodu se vůbec nedají srovnávat. Já je teda momentálně dělám ručně, ale dost uvažuji nad tím, že bych si koupila takový ten strojek na těstoviny. S tím to podle mě bude o dost snadnější.

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!