pátek 14. listopadu 2014

Láhev vína


Ne, názvem článku tentokrát nemyslím program víkendového večera. Teda ne, že bych si flašku nějakého toho svatomartinského nenačla... Spíš jsem zase jednou spárovala moje oblíbené barvy, co jsou do tohohle krásného podzimu jako stvořené. Lahvově zelenou a vínovou. A to, že jsem v sekáči natrefila na skvělou šálu v těhlech barvách, si prostě nelze vyložit jinak, než že osud našeptává, že si fakt večer na oslavu tohohle skvělého úlovku (za dvacku, cha!) mám nalít aspoň dvojku! :-)

sukně - H&M, triko, šála - second hand, taška - Reserved, boty - Primark, náhrdelník - Gate

No ale dost o mém alkoholickém rozjímání. Užijte si prodloužený víkend, jak jen dovedete :-)

10 komentářů:

  1. Tak ta je dokonalá a fakt by se mi taky hodila, abych mohla kombinovat právě tyto dvě barvy. Jsi kočka. Moc ti to sluší!

    OdpovědětVymazat
  2. Super outfit a ta šála je naprosto skvělá! To se ti povedlo zase něco ulovit. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Veľmi ti to pristane. Ja mám vínovú farbu tiež veľmi rada. Najradšej na nechtíkoch. Šálik sa mi páči a super si to dokombinovala. :)
    Stronger2gether

    OdpovědětVymazat
  4. ta šála mi hned padla do oka! škoda, že se nedá někde sehnat :D moc ti to sluší!

    OdpovědětVymazat
  5. Krásně zkombinované a moc ti to sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Sluší ti to! Moc hezké barvy jsi zkombinovala! Foceno na Černém mostě v Praze, že ? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, jojo přesně tak, při takovém rychlovýletu do Ikey :-D

      Vymazat
  7. Ahoj Terezko, krásně zkombinované jako vždy a k tomu geniálnímu úlovku moc gratuluju :) Jak se ti líbí v Praze? Dej vědět.

    E.

    OdpovědětVymazat
  8. Fabulous color combination! You look sensational!! Sounds like you got a very good deal!! :)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!