čtvrtek 5. ledna 2012

Kdo maže, ten jede

Už se tu dlouho neobjevila žádná kosmetika, nepovažuji se totiž za nějakého odborníka, spíš naopak. Ale občas tu asi sepíšu pár svých zkušeností s produkty, které jsem vyzkoušela. Jako třeba teď.

S příchodem chladného počasí začne moje pleť stávkovat a ani za nic nechce poslouchat, je vysušená a přecitlivělá. Vyzkoušela jsem toho dost, ale to, co mi zatím vyhovovalo nejvíc, jsou tyhle tři produkty -  dva balzámy od Saloosu a obyčejná vazelína.

Saloos jsem objevila asi před rokem a od té doby na něj nedám dopustit. Zvlášť u těchto BioKarité jsem s radostí zakotvila. Mají na výběr z tolika druhů, já zatím vyzkoušela Růžový balzám a Granátové jablko. Používám je na celé tělo i obličej, mají voskovou konzistenci, oba moc hezky voní, pokožka se mi po jejich použití zdá o dost více hebká a hlavně mi pomáhají na mou suchou pleť. Určitě se chystám koupit si další, momentálně mám zálusk na Balzám vanilla.

Ale to, na co nedám obzvlášť dopustit, je právě toaletní vazelína. Jako opravdu jeden z mála přípravků, který mi zaručeně pomůže. Používám jí hlavně večer před spaním na celý obličej a někdy i ráno na suchá místa kolem nosu nebo obočí. Mimo pleti, krásně zjemní i suché rty, použitím na odřeniny předejde jizvám a já jí zkrátka nedám z ruky :-) Konkrétně tahle je z lékárny, ale až mi dojde, vyzkouším nejspíš tu od Baley.


Určitě spoustu z vás produkty od Saloosu nebo i vazelínu používá. Pokud ano, jak jste s nimi spokojené Vy? :-)

3 komentáře:

  1. parádní, jen mám mastnou pleť, akorát občas mám vysušené okolí nosu (při rýmě) nebo na čele. tak nevím, zda to zkusit, abych si pleť zbytečně ještě více nezamastila. poraď. :)

    OdpovědětVymazat
  2. No mě se právě i moc líbil ten tvůj svetřík s tou "krajkou" vzadu, tak něco podobného bych taky chtěla, uvidíme noo :))

    Vazelína je určitě moc dobrá, myslím, že jsem ji kdysi používala na suché lokty a pomohla.

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné recenze. Saloos už chci dlouho zkusit, vypadá to dobře. :)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!