neděle 22. dubna 2012

Červená, modrá, pro blázna dobrá?

Znáte to, oblékáte se, je nádherně a slunce se okny dere do pokoje, což je jasný signál k tomu, obléct si něco ryze letního. Než stačím přípravy k vykročení z domu dokončit, začnou se mračna stahovat a slunko je fuč. No nic, obleču si tedy kabátek a na punčochy natáhnu nadkolenky. Člověk se ale nestačí omrknout a už aby tančil mezi kapkami deště. A těsně před tím, než se z temné oblohy začaly snášet trakaře a mohutně bouřit, vznikly tyhle fotky. Já v tom aprílovém deštíku přebíhala jen do auta, ale už (nejspíš nejen) díky němu trávím druhý den se zábalem kolem krku, horkým čajem a cucacími pastylkami. Toť můj víkend, doufám, že ten Vás je o poznání lepší :-)


20 komentářů:

  1. ty jsi na všech fotkách tak hezky usměvavá :)) a kabátek je krásný, ale já mám pocit, že mi červená nesluší...:(

    OdpovědětVymazat
  2. Terezko kombinace punčoch a modrých šatů se mi moc líbí! Pásek zvýrazňuje Tvůj krásně tvarovaný pas a hezky jsi to doplnila náušničkama. Jediné co bych vytkla je to, jak splývá kabátek s nákrčníkem, ale jinak prostě super! :) Jsi miloučká :)

    OdpovědětVymazat
  3. Teda Terinko Tobě ta modrá strašně sluší! A v kombinaci s červenou se skvěle doplňuje! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jů, no paráda, tenhle outfit se mi hodě líbí!

    OdpovědětVymazat
  5. TAk tohle je skvělý outfit! Strašně ti sluší a ta červená tě tak krásně rozzářila. Řekneš mi prosím, odkud máš ten kabátek? Asi ho nutně potřebuju :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! :-) Asi Tě nepotěším, ale mám ho už asi 5 let někde od vietnamců.... Ale mám takový dojem, že barevné kabátky podobné střihem měli z jara i v F&F, tak třeba na podobný ještě natrefíš :-)

      Vymazat
    2. To jsi mě fakt nepotěšila :D Nevadí, díky za tip, mrknu po něm :)

      Vymazat
  6. no ale ta kombinace je přímo luxusní, teri! vypadáš krásně!

    OdpovědětVymazat
  7. náhodou skvělá kombinace!!! :-)
    mě nemoc chytla před třemi týdny a odmítá mě opustit :-( tak Ti přeju, abys byla v zbavování se nežádoucích bacilů úspěšnější! :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Ta červená ti vážně hrozně sluší! Musíš ji nosit častěji ;). Ty jo doufám že se uzdravíš, ať ten týden ve škole se zkouškama zvládneš!!!

    OdpovědětVymazat
  9. Hezky jsi to sladila :) A doufám, že ti bude brzy líp a nevyklube se z toho nic horšího než rýma ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Wow!Jsi krásná a oc Ti to sluší.Ten červený kabátek je nádherný.Hlavně se brzo uzdrav))

    http://dreamaboutflowers.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  11. krásná kombinace :) taky jsem nedávno vyrazila v červené a modré a myslela jsem přesně na to samé :D...sluší Ti to a doufám, že se brzy plně uzdravíš a bude hej :)

    OdpovědětVymazat
  12. Hi! I like your coat and your dress! Beautiful combination ;)
    Come to visit my blog:

    http://bimbaymery.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  13. Teda to se mi moc líbí! Fakt ti to sluší, moc pěkný outfit :)

    OdpovědětVymazat
  14. Já červené a modré fandím! A vůbec, líbí se mi kombinace, kdy se boří stereotypy - akorát červené se zelenou jsem ještě nějak nepřišla na chuť, když mně to tak připomíná ty americké Vánoce... :D Ale uznávám, že k určité příležitosti to může být skvěle stylové :)

    OdpovědětVymazat
  15. ten kabátek je báječný, moc se mi ta kombinace líbí, ač bych si jí sama asi nevzala, Tobě jako vždy sluší. :)

    OdpovědětVymazat
  16. Mně se moc líbí šaty. :) A červená s modrou je náhdou fajnová kombinace. :)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!