pondělí 16. dubna 2012

A jaký byl ten Váš?

Vy jste stejně báječní, víte to? Na můj blog jde nějaké jarní únava (není divu, co je to sakra venku za hnus???) a nějak mi celkově chybí energie. Ale Vy mi stejně dokážete vždycky tak zvednout náladu! Takže ještě jednou díky za každou Vaši návštěvu, pondělí se hned tváří o něco přívětivěji. Víkend totiž utekl tak rychle... Ale alespoň pár střípky se s Vámi o ten svůj podělím. Co jsem tedy dělala...

vyhlížela jaro... marně... ale čápi už přiletěli :-)


pořídila si pár nových kosmetických "vylepšováků".... cpala se maminčinými výbornými palačinkami... jedla, meditovala a milovala společně s Julií...


mokla, ale naštěstí měla deštník :-)


Snad Vaše nálada není stejně pošmurná jako dnešní počasí a budu ráda, když mi povíde, jaký byl třeba ten Váš víkend? :-)

19 komentářů:

  1. Krásné fotky Terí, ty první mi hned zvedly náladu.. :)

    OdpovědětVymazat
  2. mňáám, dostala jsem chuť na palačinky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Narcisy jsou jedny z mých nejmilejších květin (spolu s tulipány, i když ty mám asi ještě o něco raději), a proto mě hrozně těší, že už rostou - zrovna dneska v tom lijáku už jsem jich pár viděla a hned mi zvedly náladu :) Eat, Pray, Love jsem viděla už hrozně dávno a moc se mi film líbil, musím říct, že Julia zraje jako víno - doporučuju ještě tedy Larry Crowne, pokud ti sedl tenhle :) A deštník je bezkonkurenční :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky je mám ráda, už prostě věstí jaro :-) Film se mi moc líbil, taková nedělní oddychovka, u které se prostě nejde nezasnít a nezatoužit všechna ta místa navštívit. A taky si musím akutně uvařit špagety :-D A díky za tip, mrknu! :-)

      Vymazat
  4. Krásné fotky a outfit.Jíst, meditovat, milovat - četla jsem recenzi filmu a dost mě zaujal, jsem doma nemocná tak ho zkouknu)

    http://dreamaboutflowers.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Jdeš zatočit s celulitidou, jo? :-D Ten deštník je super, vždycky po ruce :))a tu palačinku chci! jdu si hned taky nějakou vyrobit. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, však já jí to spočítám! :-D Tak dobrou chuť :-)

      Vymazat
  6. nezapomeň dát vědět, jak balea fungovala ;) a škodolibě mám radost, že i ty jsi někdy bez energie! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. častěji než bys řekla :-D ale když jsem se dokulila ze školy a četla ty milé komentáře, tak jsem jí zase trochu natankovala :-) joo a tu baleu jsem včera zkoušela a zatim mě to hrozně škrábalo a vypadala jsem jak po napadení zuřivýho kocoura, tak jsem zvědavá, jestli si na to zvyknu nebo budu dál vypadat jako když mě doma týrají :-D

      Vymazat
  7. bezva fotky a nepřímý tip na film. :)

    měj se krásně! ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Super fotky a skvělý blog :)

    OdpovědětVymazat
  9. Dokonalý fotky!
    Bozi outfit*
    http://canduella.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. to počasí už je vážně otravný ;)

    OdpovědětVymazat
  11. klasický aprílový počasí... :) do začátku května ani nedoufám v lepší dny. :) nicméně ti musím pochválit deštníček a zatesknit si po palačinkách, neb ty jsem nejedla už snad tak půl roku... asi je na čase s tím něco udělat (škoda jen, že nejsem vůbec dobrá kuchařka)

    http://deerwithorns.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Duben, ještě tam budem - však víš, svatá pravda.... jménem deštníčku Ti děkuji. A tak snad Ti palačinky alespoň někdo brzy ukuchtí :-)

      Vymazat
  12. mmmmm palačinky! :) a ten film mám ráda, taková milá oddechovka, a navíc Julia je kočka! je vidět, že sis víkend pěkně užila:)
    já jsem ho strávila na brigádě, takže žádná zábava...ale budou penízky, a to se hodí, těším se, až si pořídím něco hezkého na léto :)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!