neděle 1. dubna 2012

Lup v přítelově skříni

Zdravím Vás!

Už jste dnes někoho napálili? Já od rána usilovně přemýšlela, jak si vystřelit postupně ze všech členů domáctnosti, ale ani jednou mi to nevyšlo, jsem totiž strašně špatná lhářka a nikdo mi žádný můj vtípek nesežral :-D Tak snad budete stejně bystří a nikomu se nepodaří napálit ani Vás :-)

Ale k věci... Něco dalšího Vám na sebe prásknu - miluju loupení v přítelově skříni! On to samozřejmě nevidí zrovna rád, ale občas mi nějaký ten kousek zapůjčí. Stejně jako včera, kdy jsem zatoužila po jeho košili. Nakonec svolil, takže jsem se do téhle jednoduché kombinace mohla obléct a vyrazit na náš malý výlet do Prahy, kde byla naší hlavní zastávkou Ikea...

























... A tam já to miluju, nejradši bych to tam tak minimálně z půlky zkoupila. Ale na čem tam zvlášť ujíždím nejen já, je to jejich báječné občerstvení. Byla bych schopná vypravit se tam jen kvůli porci masových kuliček a co teprve ty zákusky.... Takže ani včera nemohla na našem stole chybět spousta jídla, podělili jsme se o mé bio špenátové torteliny s ricottou a přítelovy masové kuličky a od dortíků jsme si vzali pro jistotu od několika kousek. A nemohli jsme se dohodnout, jestli nám nejvíc chutná čokoládový lanýžový, mandlový s karamelem nebo skořicový šnek.....
















A když už jsme tam byli, proběhli jsme do vedlejšího přestavovaného centra černý most, kde jsem také narazila na pár "koupitelných" kousků. Tak třeba v Claire´s, kde probíhá ta jejich oblíbená akce nakup 2, zaplať 1, jsem si vzala silonky a náušnice, takže mě oboje dohromady vyšlo na 80 Kč. V HM mají zase akci, že při nákupu nad 600 Kč dostanete 150 Kč na další nákup. No a nakonec v Gatu jsem konečně sehnala vytoužené oranžové punčochy ve velikosti, která by vystačila i na mou žirafí postavu.


A Vy mějte krásný zbytek neděle a pozor na zákeřné šprýmaře :-)

25 komentářů:

  1. Ještě ne, vlastně jsem na to úplně zapoměla :D
    A loupit v přítelově skříni mě ještě nenapadlo, jen jsem ho okradla o nějaká trička, která mi nahrazují pyžamo,ale určitě to vyzkouším! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ta košile je dobrá, veselá, sluší ti :) Jinak já jsem doma celý den sama, takže apríl na mě nemůže :-D

    OdpovědětVymazat
  3. sluší ti to :) a IKEU miluju, nejradši bych ji vykoupila celou....a jídlo v ní miluju ještě víc! :D na ty torteliny se mi sbíhají sliny! :D
    a pěkný nákup...akorát mě štve, že u nás v Brně Claire´s není :( tu masku z HM jsem měla čokoládovou, ale musím říct, že kromě krásné vůně byla k ničemu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zrovna tu čokoládovou měla taky a nějak odvařená jsem z ní taktéž nebyla, ale tahle mě hrozně zaujala a navíc jich tam měli tolik, tak jsem si chtěla jednu na zkoušku zase vzít. U nás totiž nemají vůbec žádné :-/

      Vymazat
  4. Teri,kľudne môžeš v priateľovej skrini lúpiť aj častejšie, ak dovolí :) fakt ti zase raz veľmi sluší :)

    OdpovědětVymazat
  5. Košile je super:-) Do Ikey taky rádi jezdíme a pokaždé skončíme i v jejich restauraci:-) Já mám ráda ten jablečný dort a lososa:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Prosím, jak jsi vysoká? Pátrám po všech punčocháčích pro žirafy, všechno mi končí u kolen :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám 180 cm, tyhle pružné silonky ještě jakš takš obléknu, když je to třeba velikost L, ale takové ty teplejší už mám opravdu velký problém :-/

      Vymazat
  7. Já jsem dneska příteli řekla, že jsem si včera zapomněla vzít anti prášek... A sežral to i s navijákem :D Málem mě zastřelil, když jsem na něj vybafla AAAApríííííl...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. něco podobného jsem taky zkoušela, ale on mi to vůbec nezbaštil, jsem prostě hrozně průhledná :-D

      Vymazat
  8. Taky miluji Ikea občerstvení ! :D a taky jsem tam jeden čas jezdila hlavně kvůli porci dobrot ! :)

    jinak super blog a bezva punčocháče ! :)

    http://michaela812.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. zrovna mému příteli se to dneska hezky povedlo .D taky zboznuju pujčovat si od něj věci, ale protože je hrozně vysoky, tak si většinou uruzpuju hlavně na spaní a chození na vycházky, není nad pohodlí! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a jak jak? :-D no ten můj má taky přes dva metry, tak to na mě pak docela visí,no :-D

      Vymazat
  10. Ha,tak jsme na tom dost podobně,co se týče pujčování si oblečení ze skříně své drahé polovičky.I já tam občas zatoulám a přítel se potom nestačí divit,co všechno jsem si od něj vypůjčil.Má neuvěřitelně dobrý vkus.Jinak krásný blog,články se moc pěkně čtou a na fotky se moc pěkně kouká takže se přidávám mezi pravidelné čtenáře :-) A velmi mě těší,že jsem právě tím stým :-)

    www.czechblondyn.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mají tam opravdu poklady, viď? (zvlášť když byl nějaký z kousků zcela netakticky míněný dárek :-D)... Mužský element a hned se stane mým stým čtenářem - tomu říkám velkolepý nástup! Moc Ti děkuji, hrozně mě to těší :-)

      Vymazat
  11. Jééé ty se máš! :D Zase nákupy! :D A to jídlo, mňam..! Sakra, už si musím do Ikei taky jednou zajet!

    OdpovědětVymazat
  12. Milá Teri,
    Ikea je ráj, taky ji miluju. Kombinuju její nábytek s kouskama ze starožitnictví a dá se tak vytvořit opravdu originální a osobitý domov. A máš pravdu, mají tam i moc dobré lahůdky - ty růžové princeznovské dortíčky a pak mandlové...ááách!
    Loupení v přítelově skříni, to je úžasný nápad. Však dobře víš, jak mám ráda pánské kousky, jenže můj muž je takový velký a já jsem malá, takže si musím kupovat pánské S, zatímco můj muž má L až XL ;-), takže loupit nemůžu. Měla jsem se provdat za nějaké pidižvíka :-)))
    Teri, vypadáš zas tak sexy...proč to neříct? ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten můj je taky pořádný dlouhán, takže na mě ty jeho XLka docela plandají, ale pásek to zažehná. A Tobě, milá Lucinko, mockrát děkuji. A víš co, příště si ten princeznovský dáme spolu! A pokud čistě náhodou ne, tak mi slib, že si dáš alespoň jeden za mě :-)

      Vymazat
  13. ta košile ti hrozně sluší!:)

    OdpovědětVymazat
  14. mas krasne vlasy!!!
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  15. Nevíš, do kdy je akce v Claire's? :) Chystám se do Phy v pátek. :)

    Košile od přítele je fešná, vykrádej mu skříň častěji. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, tuhle jsem mu taky vlastnoručně darovala :-D Do kdy mají tu akci bohužel nevím, ale když se tam náhodou vyskytnu, tak jí tam mají snad vždycky, tak snad počká i na Tebe :-)

      Vymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!