pondělí 9. dubna 2012

Šnečku, šnečku, vystrč růžky...

Žádné franouzské delikatesy, jen skořicí napěchované sladké dobroty. V Ikee jsem si tyhle skořicové šneky za 9 Kč prostě zamilovala, takže jsem nejnovější recept Drobečků nemohla přejít bez vlastního vyzkoušení. A všechno zase vyšlo na výbornou, ještě teď se oblizuji, když si na tu voňavou skořicovou mňamku vzpomenu. Za Pavlou zase dost pokulhávám v té estetické stránce, ale hlavně že chutná :-) Pro jistotu jsem se pocvičila hned rovnou ve dvou dávkách, protože jsem taková šikula, že jsem hned při prvním pokusu do těsta zapomněla dát jedlou sodu, takže mi těsto jaksi nevyběhlo a zvládli ho schroustat jen jedinci s nejlepším chrupem. Ale druhou várkou jsem si reputaci vylepšila a tenhle recept zařazuji mezi své oblíbence.


No a já se jdu pomalu zdekovat, koledníci se totiž už pomalu scházejí a ranní výprask mě tudíž už neminul. Dalším bych se ale už ráda vyhla, takže "pšššt, nejsem tady"! :-) Ale Vám já i moji dva pochroumaní a pidloocí zajdové na prsteníčcích (Lili, díky za inspiraci!) přejeme

16 komentářů:

  1. zkus to někdy s kečupem, šunkou a sýrem, je to skoro stejná delikatesa jako se skořicí! mňam! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo tuhle variaci taky děláváme, jen z listového těsta :-)

      Vymazat
  2. Tobě taky krásné Velikonoce! Taky dělám, že nejsme doma, tak uvidím, jestli to projde:)

    OdpovědětVymazat
  3. aaaaa poslintala sem si monitor! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Tak ten zajíček na nehtu je super cute!

    OdpovědětVymazat
  5. jůůů, chci taky zajíčka na nehtíku! :)

    OdpovědětVymazat
  6. mamka tohle taky peče, jen se šunkou a sýrem!:)
    a nehty jsou bezvadný!

    OdpovědětVymazat
  7. děkuji ! :) moc si mě potěšila :)
    ale ten tvůj zajoch je super ! kdybych měla lepší nehty tak jdu do něj :) je to super ! :) a vůbec nevadí že jsou pidlovocí :) aspoň jsou originální
    a skořici mám ráda, na čemkoliv a v čemkoliv :) takže o chuti jídla nemůže být pochyb :) mňam :)

    OdpovědětVymazat
  8. Mňaaaam... a zajíc je náhodou fešák :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tak tohle určitě někdy zkusím, všechno se skořicí miluju. Jen nevím- je potřeba ta forma na muffiny, nerozpadne se to jen na normalním plechu?( promiň za blbý dotaz:) )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dotaz není určitě blbý, já právě jednu várku dělala normálně na plechu a druhou ve formě a rozdíl můžeš vidět na první fotce - ten první neforemný je z plechu, takže to určitě jde :-)

      Vymazat
  10. Hmmm, delikatesa delikatesní! Vidím, milá Teri, že jsi Velikonoce pojala naprosto stylově, jak je tvým dobrým zvykem. Takže dala bych si napřed tu úžasnou lahůdku a pak bys mi mohla namalovat na nehtech nějakého ušatého rošťáka - těch není totiž nikdy dost. ;-) Jó, nám by se spolu skvěle velikonocovalo ;-).

    OdpovědětVymazat
  11. Tenhle nehet jsem dnes viděla asi třikrát. :D
    A sliny se mi sbíhají, to jo!

    OdpovědětVymazat
  12. Mňam, ty mi děláš chutě a zrovna, když najíždím na zdravější styl stravování (i když vajíčkám od Milky, které mě čekaly na stole v práci, jsem neodolala a hned si dvě dala). :) Nehtíky máš krásné. :)

    OdpovědětVymazat
  13. no...jak znám své kuchařské dovednosti, tak tohle by se mi spíš nepovedlo :D

    paráááádní zajíček :)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!