neděle 27. května 2012

Pís plís

Ve vývoji svého vkusu mám za sebou dost etap (však jste to nedávno viděli sami), mezi ně patří i "hippies" období, kdy jsem milovala rozevláté kalhoty, volné košile, barevné vzory a o pořizováním si spousty věcí se symbolem míru ani nemluvím. S odstupem času už do toho vážně tak zažraná nejsem, ale tenhle styl se mi stále ještě líbí a k létu mi v trochu umírněnějším duchu prostě patří. Na Woodstock si hrát nebudu, ale své milované "pís" tričko z Itálie neodložím a občas vyvětrám i své "mírové" doplňky. No není to přece príma moci si ve vytahaných a volných kalhotách hrcnout do vysoké trávy a dumat nad nedosažitelnými ideály?


Vy mějte krásný zbytek víkendu a já se jdu vrátit k učení a pustit si třeba Johna Lennona nebo Janis Joplin....

23 komentářů:

  1. líbí se mi všechno - kalhoty, bundička i tričko, a navíc to vypadá moc pohodlně:)

    OdpovědětVymazat
  2. Sluší ti to, ta džíska je super:))

    OdpovědětVymazat
  3. módními trendy lehce ovlivnitelná :-D já měla zas vždycky tendence jít tak trochu proti proudu :-)) ale tahle kombinace s džínovou bundou se mi moooc líbí :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. neřekla bych tak módními trendy, ale v nějakých šestnácti jsem si připadala jako dokonalá volnomyšlenkářka :-D

      Vymazat
  4. Skvělé :) Moc se mi líbí, jak jsi to sladila s doplňky ;)

    OdpovědětVymazat
  5. taky jsem měla mírovou etapu a mám doma hromadu (převážně) doplňků :) Tobě to sluší, jak jinak, a líbí se mi Tvoje džííska :)
    P.S. Nemyslím si, že jsi trendy lehce ovlivnitelná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mír, sestro! :-D Děkuju :-)

      Vymazat
    2. Teri, abys věděla, Tvoje komentáře mě taky vždycky moc potěší a těším se, co objevím u Tebe na blogu :). Považuju Tě za jednu z "nejbližších" blogových holek :).

      Vymazat
  6. Parádní bundička :-)

    www.czechblondyn.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. kdybys to k tomu nepsala, tak by mě ani nenapadlo, žes byla někdy pořádná hípísačka, takhle je to totiž velice stylově umírněné!! :) btw. taky mám tohle období za sebou a už se k němu radši nebudu vracet, mě ani zdaleka tak neslušelo :( :D

    OdpovědětVymazat
  8. Ty vždycky napíšeš tak krásnej text, který mě pobaví..! :D :) Sluší ti to!

    OdpovědětVymazat
  9. Období hippies u mě také proběhlo, ale pořád lepší než u ségry období punku (číro, ale nenosila naštěstí), kdy z ní byla mamina silně na nervy. :D Kalhoty jsou super a moc se mi líbí i náramek. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Nejkrásnější holka z Woodstocku bys byla nepochybně ty, kdybys tam tenkrát bývala byla přijela! Jen to tričko by možná bylo zbytečný! ;-)).
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  11. moc ti to sluší, Terko. Pís byl i můj ..:)

    OdpovědětVymazat
  12. Taktéž všemu pís fandím, i když už se do něj pár let nehalím. A Tvůj blog mám nejradši :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jančo, děkuju :-) A jak státnice, už je máš za sebou?

      Vymazat
    2. V pátek, co ty zkouškové? :-) Hezký den, J.

      Vymazat
    3. Tak v pátek na Tebe budu myslet :-) No a se zkouškovým bojuju, zatím ho tak tak porážím, snad ho už brzo dorazím úplně :-)

      Vymazat
  13. Krasneeee...tak Ti preju peace and love a krasne sneni v trave:)
    CHIC SICILY

    OdpovědětVymazat
  14. Ano ano, taky se mi leckde doma povaluje symbol míru. Já hippies jako ráda pořád, bohužel ta módní vlna mi to lehce znechutila :)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!