středa 24. července 2013

V dlouhánech

Maxi délky a sukně courající skoro po zemi se mi už od loňska tak zalíbily, že to nemohlo dopadnout jinak, než že jsem si do skříně přivedla další šaty dlouhé jak týden před výplatou. Bystré oko si jich tu už mohlo jednou všimnout, ale že se do nich navlékám často, nemohlo přijít nic jiného než další focení v těhlech dlouhánech. A je mi v nich fakt do skoku. Vyhlašuju je tímto poskokem na nejlepšejší sekáčový úlovek za poslední dobu a za jejich dobrého parťáka jmenuji puntíkatou fešandu. Sečteno podtrženo, jsem navlečená dohromady sakumprásk i s doplňky ani ne do pětistovky včetně bot, které jsem si odnesla z posledního nákupu v Lidlu :-D

šaty - secondhand (River Island), kabelka - F&F, boty - Lidl

Mějte se!

10 komentářů:

  1. Achjo, Tobě to tak sluší :) To bych si teda měla přibalit na chalupu alespoň suchej šampon a něo jinýho než tepláky, když pak pojedu za takovou kočkou! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Jsou parádní a sekáče, ty prostě nikdy nezklamou ;) Moc ti to sekne, Terezko :)

    OdpovědětVymazat
  3. Sluší ti to.:-)
    Ale musím říct, že já jsem nedávno sehnala v sekáči taky skvělý šaty.:-) Tyhle boty jsem v Lidlu taky zkoušela, ale byly mi velký.:-(

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadáš skvěle. Potvrzuje se mi, že to není o penězích.

    OdpovědětVymazat
  5. Parádní kombinace! Šaty jsou super a moc se mi líbí i kabelka. :)
    Styl o penězích není, dá se obléci hezky a za slušnou cenu.

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherný šaty, skvělý fotky a sekáče, bez těch bych už ani nemohla existovat :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ty šaty jsou fakt bezva a v kombinaci s tou kabelkou - eňo ňůňo :)

    Svět podle S.

    OdpovědětVymazat
  8. ty šaty jsou skvělý, zase vypadáš skvěle.. ale Tobě by to slušelo i v pytli od brambor. :D :)

    OdpovědětVymazat
  9. V sekáčích nakupuji stejně nejraději, sluší ti to :)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!