úterý 20. srpna 2013

Za pár šupů

Dneska mě teda celý den zebou nohy, ale určitě to brzo zase bude zaplutí do sandálků na boso a provětrání krátkých šatů. Stejně jako můžete vidět na mých dnešních fotkách. Kdo by to byl řekl, že na nijak vzhledných schodech u oprýskané zdi jsem si to vlastně hrcla na schody zámecké... Navíc celá oděná do svršků z obchodů, kde aby často něco nositelného pohledal. Takže sečteno podtrženo, dnes opět oblečeno v řádu pár ušmudlaných stováků od hlavy až k patě, a to se počítá :-)

šaty, džíska - Kik, boty - vietnamci, korále - Camaieu, brýle - House, kabelka - F&F

Mějte se!

17 komentářů:

  1. Vždycky se mi líbila kombinace šatů a džínové bundičky, moc ti to sluší (jako vždycky) :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mám ráda kombinaci šatů a džínové bundičky, moc ti to sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný outfit. Moc ti to slušní :-)

    OdpovědětVymazat
  4. já nevím, ale ty boty se k tobě nehodí :-/ jsou divný :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uzmuty z mamčina botníku, tak třeba proto :-D Ale na ně k ní chodím na lup moc ráda, ať se ke mě hodí nebo ne :-)))

      Vymazat
    2. mě se zas ty boty líbí a přijde mi, že se celkově k šatům a džísce hodí... :)

      Vymazat
  5. Ta kabelka je dokonalá! Jakto, že jsem ji v F&F promeškala?
    Takové "low cost" outfity mám nejradši. Ono nakupovat jenom v Zaře a pak to na sebe navěsit umí každý... Moc ti to sluší!

    http://pragueinstyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to stálo něco kolem stovky navíc, to byl kup :-) Díky Ti :-)

      Vymazat
  6. Zrovna boty se mi líbí nejvíc, neřekla bych, že byly levné.

    OdpovědětVymazat
  7. největší krasavice, a umění nakupovat je bonus :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No peněženka občas upí teda o sto šest i tak :-D

      Vymazat
  8. Moc ti to sluší. Růžové korále se skvěle hodí k těm šatům .:)

    OdpovědětVymazat
  9. Život je dobré, když máte ty vaše láska kolem sebe, říkám to proto, že když jsem měl problémy s mým milencem i nikdy neviděl život jako dobrá věc, ale díky Dr. AGBAZARA z AGBAZARA chrámu mi pomohl, aby kouzlo, které přivedl můj milenec zpátky ke mně v prostoru 48 hodin. Můj manžel mě opustil kvůli jiné ženě po 7YEARS manželství, ale Dr.AGBAZARA pomozte mi kouzlo, který ho přivedl zpět ke mně do 48 hodin. Nebudu vám říct více informací o sobě, spíše budu radit pouze ti, kteří mají problémy tam vztahu nebo manželství kontaktovat Dr.AGBAZARA chrámu přes tyto detaily přes; (agbazara@gmail.com) nebo agbazara@gmail.com

    Zabij z češtiny.

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!