čtvrtek 6. března 2014

Plesání v dobách minulých


O víkendu jsme byli na božím plese. Na modrém bále, kde dress code zněl jasně: noblesní první republika. Já fakt miluju tématické akce. To je totiž přesně něco na takového převleko-maniaka jako jsem já. Ať už je to infantilní maska, zrůdí převlek nebo retro - jdu každopádně do toho. A první republika je takové krásné téma.... A taky jsem měla konečně zase příležitost obléct krajkové šaty a mamce z kabátu uloupit chlupatý límec. A skládanou vlnu jsem taky ošulila nejrychlejším účesem, jakého jsem při své česací neschopnosti schopna. Ani ošprejchnutí lakem ale bohužel nezajistilo, že mi mé rádoby mikádo s vlnou na čele při zuřivé "čače" a zběsilém "džajvu" nerozpadlo a já už po půlnoci nebyla krátkovlasá lejdy, ale prostovlasá diva... Což by nevadilo, jen kdyby mi z té "lišky" na krku v kombinaci s rozpuštěnými vlasy nebylo takový vedro :-) Ale co, noblesní dámička z 30. let se taky určitě někdy potila jako vrata od chlíva, to mi neříkejte... 

šaty - Orsay, boty - Deichmann, čelenka - Six


No zase mi musíte prominout ty bleskem přezářené fotky z pokoje. Přikládám pro vylepšení dojmu i jednu přímo z plesu z fotokoutku, kam jsem zatáhla své dva gentlemany. Milého, kterému jsem na hlavu narazila můj klobouk a na gatě připíchla své kšandy, a taky našeho kamaráda, co se tváří jako největší drsňák z celých 20. a 30. let vůbec. No jako bychom vyskočili ze staré omšelé černobílé fotky :-D


No bylo to fakt žůžo! Po parketě jsem byla provedena jak dlouho ne, zavzpomínala na tance z tanečních (fakt nemám ráda plesy, kde se zahrají jednu polku, jeden valčík a pak se vyhrávají jen Kabáti, Divokej Bill a tak a tancuje se jen v "kroužku" - to fakt nemusím) a na báru se zase sešla s Jendou od Becheru... Ale jen tak drobně. Hodlám naše návštěvy dohnat třeba ještě o následujícím, kdy vyrazíme hnedle na další ples... Róbu už mám připravenou, lodičky naleštěné, tak se těším....

Máte taky tak rádi takové tématické akce? :-)

11 komentářů:

  1. Já moc nemám tématické dress code ráda, vždycky se děsím toho, že se "vystajluju" buď moc nebo málo. Prostě nepřiměřeně k ostatním a z toho mám stres :D
    Tobě to ale neskutečně slušelo!

    OdpovědětVymazat
  2. No teda, to by strážmistr Arazím koukal!

    Moc ti to sluší, hotová dáma (i když tobě to teda sluší i když máš natažený troje punčocháče a sobí ponožky:D) a divila bych se, kdyby se ti neozvali z televize s nabídkou role v seriálu První republika :D
    Já jsem na žádné takové akci bohužel nikdy nebyla, s převlekem bych se taky vyřádila, ale tady nic takového není, takže je jasné, že se vydám na sever, jen co doma zjistím, kdy pojedeme:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však jsem tam Karla pořád vyhlížela a on nikde, to mě teda fakt zklamalo, že v tý první republice chyběl ... :-D

      Vymazat
  3. Jé, moc ti to slušelo, na žádné takové akci jsem nebyla, ale líbilo by se mi to :-)

    OdpovědětVymazat
  4. sekne ti to a ta poslední fotka je perfektní :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tohle je dokonalé. To se ti povedlo moc. Jsi krásná!!!! Celé je to perfektní!

    OdpovědětVymazat
  6. Wow!! I love this look! That is a very classy outfit! That dress is so beautiful as are you!! You have such amazing legs too!! Great photos! Looks like you have a very fun time!

    OdpovědětVymazat
  7. Jééé vypadáš úžasně! :) určitě Ti to slušelo i jako "prostovlasá diva" :))))
    Tyhle tématické akce, to je moje :)) škoda že letos jsem propásla lístky na Retro bál, ale alespoň na jednom maškarním plese jsem byla :)

    OdpovědětVymazat
  8. Teda Terko, tohel Ti moc sluší. Musela jsi být určitě nejkrásnější na celém plese. Hlavně jak máš udělaný účes a ta čelnka k tomu, prostě skvělý!
    My jdeme na ples zítra, ale málem jsme to zrušili, protože ještě ve středu jsem myslela, si vykašlu plíce a nos si budu muset protáhnout nevím čím, abych ho neměla tak ucpaný. No naštěstí je mi líp, takže jdeme. :)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!