středa 27. srpna 2014

Selka na klínech


Jojo, bejvávalo teplo. Tenkrát když ještě panovalo léto. A já si v tom parnu štrádovala jako největší selka široko daleko. "Přijďte k nááám, já vám dááám plný krajáč mléééka..." - chtělo by se mi s tou parádňáckou sukní skoro z plna hrdla pět... I když popisek původu aktuálního odění by se dal opsat jako "vyplenila sekáč" či tak něco - není nad to se oháknout šetrně. I když si nejsem jistá, jestli když jsem chňapla po tomhle tílku, nepatřil k němu ještě nějaký pyžamový spodek. Ale co, selce ani pyžamo nevadí....

sukně, tílko - second hand, boty - CCC, kabelka - Stradivarius

Mějte se! :-)

6 komentářů:

  1. Ta sukně je krásná a tobě to sluší. Jen mi tentokrát nějak nesedí barevně to tílko.

    OdpovědětVymazat
  2. Mně se tahle kombinace moc líbí,sukně je boží!

    OdpovědětVymazat
  3. Moc se mi líbí sukně a kabelka :)
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. To je v poho, ja nosím spodok od pyžama ako kraťase :D A nepripadá mi, že by to bolo pyžamo, náhodou k tej sukni ako vyšité. Jeden z tvojich najkrajších outfitov!!

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem si říkala, kde to ta Terka fotí, že má krásný počasí a ono nikde :D mně se to tílko líbí! já jsem kolikrát v obchodě u pyžama přemýšlela, jestli by se to nedalo použít jako vršek :D

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!