sobota 30. srpna 2014

Balíkova fotostory

"Ha! Balíky - zastááááv, prosím!"

"Budu s nima dělat velkou srandu - třeba že jsem hrdobec..."


"No a trošku si s nimi zapozuju, když nám k tomu tak hezky zapadá slunce..."


"Ze všeho nejdůležitější je však se vydrápat až na horu.... I když to jde ztuha - aneb vorvaň na slámě"


"Volejte sláva a tři dny se radujte - jsem nahoře!!! I když mezi tím stihlo zajít slunce..."


"A když už jsem se vydrápala nahoru, zapózuju si i tady. Protože fotky na balíku ještě nikdo jaktěživ neviděl"


"Ale jak se sakra teď dostanu dolů?.... Filííí, pojď mě sundat..."

gatě - Gate, svetr - Lindex, boty - CCC, kabelka - F&F

A zazvonil zvonec, o balík jsem si ve snaze dostat se dolů sedřela břicho a napínavého fotorománu je konec :-D

17 komentářů:

  1. Ten červený svetr je super - seženu ho ještě ? Krásný fotky Téro :).p

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Diky, kupovala jsem ho asi dva týdny zpátky, ale ve slevach, tak těžko říct :-)

      Vymazat
  2. Komenty k fotkám nemajú chybu!! :D Ale si šikulka, ked si sa dostala aj hore aj dole. Svetrík je krásny! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Fotky jsou úplně úžasný, mám ráda fotky na balíku, vždycky se povedou :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Vždycky, když si děláme fotky na balících, tak máme slámu všude... jak to, že ty nic na sobě nemáš? :D

    OdpovědětVymazat
  5. Naprosto úžasné fotky! :) ten outfit je boží :))

    OdpovědětVymazat
  6. Kam se chystáš na navazující studium?K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě to není stoprocentní, ale nejspíš ČZU...

      Vymazat
  7. :)) hezký fotky, taky jich mám pár balíkových!

    OdpovědětVymazat
  8. Skvělé fotky, vtipné komentáře a nádherný outfit, který ti neskutečně sekne! Parádní!

    OdpovědětVymazat
  9. Super fotky i komentáře k nim. Tohle je přesně tvůj styl, který ti sedí a moc sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Nádherný fotky, moc ti to tam sluší!

    OdpovědětVymazat
  11. Super fotky, krásný outfit :) Mám puntíkaté legíny a naprosto je miluju :) Stávám se pravidelným čtenářem, pokud se staneš mým, budu ráda :)

    http://recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!