neděle 10. srpna 2014

Z dovolené - Lago di Garda I.


A pokračujeme na cestovatelské vlně. Pokračování naší dovči už se totiž řítí. A to ze samotné Itálie, kam jsme si to ze Salcburku namířili. Přímo ke Gardskému jezeru, v severní části země. A první dva dny jsme okupovali jeho jižní část a očíhli jsme tu rovnou dvě města. 

První zastávku bylo Sirmione...


... krásné historické město ležící na poloostrově v úplně nejspodnější části jezera. Leží až na špici malého poloostrova, takže jsme ještě před branami historického centra zaparkovali auto a řítili se za poznáním.


Jen škoda, že z rozjímání nás vyrušil déšť. Takže jsme stihli cvaknout foťákem jen párkrát. Tak vůbec nevynikne ta krása. Ale i při přeskakování kaluží a s promočeným slamákem to tu byla parádní podívaná.



Odsud ale už jen kousek do města Peschiera, kde jsme na dvě noci pokračovali v krasojízdě.


A i tady bylo třeba vše náležitě zdokumentovat. Takže zaujmout zcela profesionální pózu a jde se...




 Ubytovaní jsme byli v hotelu Romeo e Giulietta, což bylo za sympatickou cenu plně dostačující místo. Měli jsme pokoj sice s miniaturní koupelnou, ale za to velkou terasu, v ceně úžasné snídaně s výběrem několika druhů čerstvých croissantů a báječným cappuccinem. 


Navíc to odsud bylo co by kamenem dohodil do samotného centra města.


Do nádherného centra. Byla jsem unešená. Opět a zase z těch kouzelných uliček. Z těch hospůdek a barů přímo u vody. Ty mosty osázené muškáty...



Joooo tady se to se zapadajícím slunkem večeřelo. Měla jsem třeba strašnou chuť na obyčejné špagety s rajčaty. Při vzpomínce na scénu, kde se jimi s takovou neuvěřitelnou chutí cpe Julia Roberts v Jíst, meditovat, milovat, bych pro takový talíř přímo vraždila. A musím říct, že jsem si je užívala se srovnatelnou chutí...

 

Ale i sklenka místního červeného tu nebyla vůbec marná. Samozřejmě v rámci poznávání zdejší gastronomie. A víno k tomu patří. A taky se musí doplňovat pitný režim. A dávky ovoce. A tak vůbec. I když se nepodařilo zdokumentovat, kterak bych měla sklenici plnou. Divný.


Ale jedno Vám povím. Takhle dobrou zmrzlinu jsem dlouho neměla. Jestli vůůůbec jsem takhle zatraceně dobrou zmrzlinu někdy měla. Kolem nenápadného a nepřeplácaného obchůdku bylo fakticky hříchem projít bez okoštování. Vyráběli ji přímo v na místě, do výrobny bylo prosklenou vitrínou vidět na ty zlaté zmzlinářské počínání. První den jsem měla příchuť borůvkový cheesecake. A přítel kinder bueno. 


A den druhý jsme si dali radši dvojitou porci. Do foroty. Protože co kdybychom už tak skvostnou zmzku nepotkali. Takže jsem si dala pistáciovou a kokosovou. Aááááááá. To byla paráda. A můj milý bílou čokoládu. Ale společnými silami jsme jich koštli vícero. A všechny byly tak výborný, že si vysloužily samostatné selfíčko. Zmrzlíčko. Byť trochu šejrem. Ale z té zmrzliny jsme byli všichni nakřivo :-)


No nic, jde se k vodě. Očumovat západ....


Činit rozradostnělé pózy...


A taky na pláž! Teda i když musím říct, že se vždycky k vodě tak těším. Ale pak mě šutry tlačí do zad. Slunce moc pálí. A voda zase studí. A taky se začnu brzo nudit. Pokud si zrovna nelistuju nějakým duchaplným časákem nebo zrovna nejím, je to se mnou asi dost pruda. Takže když jsem přelouskala všechno dostupné čtivo a přes všechno ovoce, zeleninu, prosciutto a ciabatty jsem se projedla k prázdnému košíku, šlo se do bááááru. Můj milý ten den slavil narozeniny, takže to teda fakt chtělo se něčím ťuknout. Třeba palačinkou a Aperol Spritzem. Hohoooo.


No zkrátka a dobře, i tady jsme se měli krásně. A celé to má zpečetit takhle kýčo fotka alá "jsme romantici jako bejk". Tak.


A jelikož mi ještě zbývá Vám poreferovat o poslední části dovči, tak tu bude příště ještě jeden stejně laděný článek o zbytku dovolenky. 

Tak zatím ciao, bambíny :-) 

16 komentářů:

  1. Krásné fotky! Musela to být úžasná dovolená :)
    chickflickcherry.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Boží fotky! :) moc vám to spolu sluší :))

    OdpovědětVymazat
  3. zvlaštne šaty su to tie modre neviem či to zelene na prsiach je knim ale zaujimave:)krasne fotky určite super dovolenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :-) Ty šaty jsem kupovala za pár korun v sekáči, ale úplně mi neseděly, byly mi volné, tak jsem si pod ně vzala právě žlutý podprsenkový pás :-)

      Vymazat
  4. Když vidím ty fotky, tak mě mrzí, že na žádnou dovolenou nemůžu :(

    OdpovědětVymazat
  5. super článek a krásné fotky :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ty modrý šaty se mi líbí moc a fotky máš krásně :). S přítelem Vám to sluší
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Nádhera :)). Super článek a taky fotky, a outfity! :)

    OdpovědětVymazat
  8. To je krásička, že nevím nad čím se rozplývat dřív! Nad špagetama? Nad tou romantikou? Nad bíločokoládovou zmrzlinou? Nad Aperolem? Nad tvýma supiš asexuálníma šatama?
    A je dobře že i na dovolené dbáš na dostatek ovoce - jen nevím, jestli to červené víno maličko neporušilo pravidlo "za bílého dne...." :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Omlouvá mě fakt, že jsem myslela, že to víno bude bílé :-D Jen jsem viděla, že je místní, tak jsem ho hned poroučela... No a taky už se trochu stmívalo, znáš to... :-D

      Vymazat
  9. Ty modro žluté šaty vypadají moc krásně.

    OdpovědětVymazat
  10. Miluju itálii!! To jste museli mít úžasnou dovolenou!! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Itálii mám moc ráda! Strašně se mi líbí, že je to taková barevná země, architektura, jídlo, všechno hraje barvami.. a o jejich zmrzlině nemluvě! :3

    Hezký večer,
    Skills of Art
    skills-of-art.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné fotky, Terko!
    Italové mají nejlepší zmrzlinu, co jsem kdy ochutnala a to jsem pěkný zmrzlinožrout. :)
    Ty modré šaty jsou super a vůbec ti to moc sluší!

    OdpovědětVymazat
  13. Jsi Náááádhernííííííííí

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!