čtvrtek 23. října 2014

Držte si klobouky!


Po takovém epesním klobouku jsem dlouho toužila, Po takovém, co bude tak velký, že se o něm budu přetahovat s podzimním větříkem, co mi poleze pod krempu. Po takovém, co vtiskne punc šmrncu . A když máte pitomý vlasy, nikdo si toho nevšimne přes ten príma klóbrc. A tušil to i můj milý. Minulý týden se domů totiž připlížil v noci s jedním takovým v tašce a že prej všechno nejlepší k svátku. To teda fakticky moc dííííííky! :-) Takže narazit, přizvat puntíky a vyrazit, juch!  

kalhoty, boty - Gate, svetr - second hand, bunda - F&F, kabelka - H&M, klobouk - I am

Co vy a klobouky? :-)

21 komentářů:

  1. No ten Ti teda sluší, krásné fotky :) Pamatuju si, že jsem jednou měla slaměný klobouk, ale jinak žádný
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :-) slamáky taky nosím strašně ráda...

      Vymazat
  2. Dokonalé! Přesně takový outfit je podle mne nej! Vypadáš nádherně.
    Vyrazíme stejně? Zrovna jsem jeden došila, ale mé kalhoty mají menší puntíky, no vždyť jsem také malá.

    OdpovědětVymazat
  3. Supiš!
    A velice se mi líbí křivák hohoooo!

    OdpovědětVymazat
  4. Týýjo, tak to je pecka! :) Já sháním nějaký na mě slušivý klobou dlouho, tenhle by mi asi nesedl, ale je moc krásný:))

    OdpovědětVymazat
  5. Nemůžu si pomoct, ale tvůj Fífa má prostě skvělý vkus :) Slečna Elegán jsi.

    http://www.obycejny-blog.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadáš bezvadně! :)
    Já klobouky nenosím, ale ten tvůj vypadá úžasně. Zkusím se také po nějakém poohlédnout. :))

    OdpovědětVymazat
  7. Téro, ten je perfektní! Nejraději bych se k tobě přiblížila čmajzla ti ho. :) Moc ti sluší, ty francilouzko jedna. ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Ten klobouk ti prostě závidím, moc ti sluší :))) Snad na nějaký taky narazím :))

    OdpovědětVymazat
  9. Krásný klobouk! Mám na mém wishlistě černý a vínový, tak snad se mi poštěstí :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. To je tedy přenádherný klobouček:) Já bych si také chtěla jednou nějaký ten klobouk , ale vůbec nevím, zda by mi slušel nebo tak, takže se stále rozmýšlím. Ale jak tak koukám na tebe, tak se mi to velice líbí a asi to i vyzkouším...

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!