neděle 5. října 2014

Snídaňový kokosový chlebíček s ananasem

Jooo začít takhle nový týden nějakou parádní snídaní... To je něco! Žádný takový, že na snídani není čas. O deset minut dřív se z pelechu může vykulit kde kdo, ne? A nebo snídat třeba rovnou v peřinách. To je fuk. Hlavně když se nese takovýhle báječný vláčný chlebíček plný kokosu a ananasu. Což je sice kombinace jako stvořená pro podvečerní koktejlíček, ale stejně tak pro ospalé ráno. Jo! Takže rychlovka splácaná klidně ve večerním časovém presu přeje doslova DOBRÉ RÁNO!


Potřebovala jsem:

plechovka ananasu, 2 vejce, hrnek kokosu, půl hrnku ovesných vloček, půl hrnku hladké mouky, lžičku kypřícího prášku, 2 lžíce cukru, sáček vanilkového cukru

Ananas jsem i s částí vody (cca polovinou) vlila do mísy, rozmixovala do hladka, přidala zbytek surovin a nějak si nelámala hlavu s pořadím ani vymícháváním. Zkrátka jsem vše spojila a vlila do silikonové chlebíčkové formy. Pak už jen totiž stačilo šoupnout do trouby a péct na 160° asi půl hodiny, potom jsem teplotu zvýšila asi na 200° a pekla ještě asi 10 minut, aby povrch trochu zezlátl. 


Pak už jen konvici dobrého čaje a to by v tom byl čert, kdyby takový začátek dne nevěstil něco fakticky dobrýho :-)

16 komentářů:

  1. Kombinace ananasu a kokosu - na tom jsem jednu dobu hodně ujížděla! Chlebíček vypadá lákavě :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to já ujíždím tak nějak průběžně pořád :-D Díky

      Vymazat
  2. Mňam, tak už vím co budu co nejdříve péct :D Jen dotaz - plechovka ananasu malá nebo velká? A vločky mleté nebo vcelku?

    Děkuji za odpověď a už se těším až tuhle mňamku vyzkouším :)

    Klára z Klára peče

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uznávám - dost jsem to upřesňování odflákla :-D Plechovku jsem měla velkou a vločky jemné, oboje z Lidlu :-)

      Vymazat
  3. Já už si tu formu na chlebíček ale vážně musím koupit :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já v ní peču strašně ráda, ale jinak se dá nahradit klidně jiným tvarem, viď :-)

      Vymazat
  4. Mňam, to bych si dala :) Já bych bez snídaně nikam nešla :D
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá báječně. I když ananas moc nemusím, ten kokos bych si líbit nechala. :P

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá skvěle a recept hlavně super rychle, takže něco pro mě. :) bez snídaně aniž bych snědla kostičku nějaké buchty nebo tatranku nevyjdu z domu.
    Já dnes dělala na zítřejší snídani rýžovou kaši podle posledního vydání magazínu albert a je to fatk mňamka.

    OdpovědětVymazat
  7. Oooo pina colada v pevném skupenství, to bych si hned dala! (ale tekutá by taky neurazila, pravda:D)

    OdpovědětVymazat
  8. Hlavně toto NE! Ananas faaakt nemůžu.

    OdpovědětVymazat
  9. No,super,tak já kynu jen co se koukám na ty obrazky,to není vůůůůbeeeeeeeeec féér :( MNAM!

    OdpovědětVymazat
  10. vyzkouseno a chutnalo mi, puvodne jsem si konzistenci predstavovala trochu jinak, vysla mi opravdu dosti hutna, ale chutove opravdu skvela a v zadnem pripade ne dusiva :-), dekuji timto za tip

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!