středa 8. října 2014

Květované lelkování


Někdy se při sekáčovém zátahu opravdu zadaří. Třeba jako když jsem si z jednoho brněnského s blaženým výrazem na rtech odnášela tyhle šaty plné kvítí. V tmavé společnosti mi připadají dokonale podzimní. Přímo stvořené pro takové sobotní ráno, kdy jsem vyrazila na ranní kávu a pozdní snídani na farmářské trhy. No povím Vám, zkrátka život prasečí :-) Joooo takové volné chvíle si nechám líbit. Ale žádný velký lelkování, na kolotoč povinností nasedáme zase tři, dva, jednaaa......

šaty, sako - second hand, kabelka - F&F, boty - Santé

Tak ať je na něm ta projížďka co nejparádnější :-)

10 komentářů:

  1. Opět ti to moc sluší a ty šaty jsou opravdu krásné, jak to děláš? Já jsem v sekáči nikdy nic tak pěkného nenašla :D a musím ti ještě pochválit botky, jsou tak elegantní a navíc teď na podzim jsem se zamilovala do hnědé, takže ti je jen a jen závidím! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujuu :-) To víš, pečlivě trénuju a pak vyhrabu takový skvost, dokonce za 49 Kč nebo kolik vlastně stály :-D Taky jsem si je zamilovala, přesně po takových mé srdce prahlo tááák dlouho :-)

      Vymazat
  2. Very pretty dress!! You beautiful and your legs are amazing!!! Wonderful photos! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné šaty, to byl tedy parádní kup! Moc ti to sluší!

    OdpovědětVymazat
  4. Teri, začala jsem v Brně studovat, musíš mi prozradit, kde si ty šaty sehnala! :)

    www.infinitetreasure.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Z brněnskýho sekáče? Sakra sakra, že já jsem ti je nevyfoukla, vypadají! :D

    OdpovědětVymazat
  6. Moc krásný outfit. Samy o sobě by se mi šaty do podzimu nehodily, ale jak si zmiňovala - v tmavých barvách jsou hned o něco podzimnější! :))

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!