neděle 25. září 2011

Barvy, laky

Nějak se mi tu kupí fotky, které plánuju proměnit ve článek a nestíhám. A tak se na řadu dostávají konečně laky, které jsem za poslední dobu vyzkoušela. Nemůžu tentokrát hlásat samé superlativy, ale k věci...

První je lak od Miss Sporty v béžovém odstínu. S laky od nich nemám většinou žádný problém, ale z tohohle jsem se asi pokoušela "vydojit" nemožné. Chtěla jsem docílit celistvě béžového nehtu. Ale asi po pěti vrstvách, celých upatlaných prstech a zlostí poprskaném stole jsem to vzdala. Vznikl jen nevalný výsledek a já se smířila s tím, že tímhle lakem si budu lakovat jen asi nehty na nohou a to jen tak, že to bude téměř k nepoznání.




Nevím, jestli o dalším z laků vůbec psát, ale ze všech tří jsem s ním asi nejvíc spokojená. Je to jen obyčejný lak od vietnamců. Ještě nikdy jsem si tam lak na nehty nekupovala, ale jednou jsem zatoužila nalakovat nehty na červeno a vyskytovala jsem se pouze v místě, kde drogerie není, a tak jsem koupila tenhle asi za 30 Kč. A měla jsem dost velké obavy, ale kryl už v první vrstě, měla jsem ho na nehtech jen pár dní a vydržel bez sebemenšího škrábnutí. Sice jsem si připadala dost divně s červenými nehty, ale za to on nemohl.. Udělala jsem si proto přes něj pár čárek a celkem se s ním skamarádila. Takže tuhle nouzovku hodnotím dost dobře :-)





Předposlední je nedávno zakoupená Minicolorama v odstínu Cappuccino. Teda povím vám, že takhle oranžové kapučíno jsem teda ještě nepila. Z toho, jaký byl výsledek na nehtech, jsem byla docela zklamaná. Vyzkoušela jsem už pár jiných a byla jsem celkem spokojená, ale tady mě překvapila vodová konzistence a čekala jsem i trochu jinou barvu. Tahle se ve výsledku mírně třpytila, což nemám moc na lacích ráda, ale v lahvičce to znát nebylo. No ale za 30 Kč se na ní nemůžu zlobit.






Závěrem ještě pokus s razítkováním. Nechtělo se mi vymýšlet nic složitého, takže vznikl jen bílý podklad a "bahýnkové" mřížky. A mimo to ještě velký binec :-)


Přeji šťastné vykročení do nového, doufám, že vážně slunečného, týdne :-)

2 komentáře:

Za každý komentář přijmi můj dík!