pátek 9. září 2011

Bahýnko

Jak jsem nedávno řekla, mé nehty už opravdu potřebovaly nějaký ten nový "nátěr". Vyzkoušela jsem proto další lak od Essence, který jsem si nedávno koupila ve slevách v Rossmannu. Tentokrát to byl už tolikrát zmiňovaný Multi Dimension, odstín 69 Movin´on, mě barvou trochu připomínající bahýnko :-D A i když si nehty většinou nalakuju jednou barvou a přes to natisknu vzor jinou barvou, tenhle odstín se mi líbil sám o sobě a celkově jsem s ním spokojená. Zasychal rychle, klidně by stačila jen jedna vrstva a lesk, slibovaný na obalu, opravdu vidím - nevím, jestli je to teda přímo XXXL shine, ale L určitě :-) A drží mi bez sebemenší vady na kráse už 3. den. Takže v nejbližší době běžím do Rossmanna znovu, už tam mám vyhlídnutý zářívě modrý :-)



1 komentář:

  1. Ten mám taky :) já mám tuhle sérii Multi Dimension nejradši :)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!