středa 28. září 2011

Návštěva

Včera byl vážně super den, konečně se mi alespoň na skok vrátila moje kamarádka ze Skotska. Chtěla jsem ji udělat něco speciálního a nakonec jsem vymyslela jednoduché tři chody, kterými jsem ji chtěla pohostit. (Tentokárt vás nebudu unavovat recepty, jen kdyby měl vyloženě zájem)


Předkrm: Kozí sýr zapečený s karamelem s hruškou marinovanou v červeném víně a salátem s medovou zálivkou

Hlavní chod: Losos se salátem z červené čočky

Dezert: Čokoládový dezert s horkým srdcem na švestkové omáčce s čepicí z vanilkové šlehačky
(horké srdce je ta vytékající čokoláda veprostřed, nevím, jeslti je to dobře na té "rozklohněné" fotce vidět)

Snad ji chutnalo :-) Jinak jsme celý den samozřejmě prodrbali, ale nestihly jsme vše ani z daleka. A dostala jsem báječné dárečky :-)




















A odpoledne jsme se jen zastavily ve městě a zase jsem neodešla s prázdnou (omluvte mé nohy, které se nedopatřením dostaly na fotku)


12 komentářů:

  1. Páni tebe bych chtěla mít doma! To by dostala moje zdravá výživa zabrat! :D :) ty chody vypadají luxusně! ;) a pěkné věcičky ti přibyly do sbírky! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak musíš taky přijít na návštěvu! :-) Udělám ti teda odlehčenější verzi, když se ti tahle nepozdává :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Wow, ty musíš být ale výborná kuchařka! Vypadá to luxusně a co teprve jak to asi chutnalo.. hmm, taky bych si dala říct :D Dárečky jsou pěkné, ten hrneček ze starbucksu mám doma taky a i ve vánoční verzi, to je můj oblíbenec :) A ta čapka je úžasná! Odkud je? :)

    OdpovědětVymazat
  4. Díky, díky :-) čapka je ze sekáče, navíc dětská velikost pro děti od 8 do 12 let :-D ale to mě vůbec neva

    OdpovědětVymazat
  5. Aha, tak to jí neseženu, škoda :D A ty podpatky nosíš nebo ne? Mně se ty na té druhé fotce fakt líbí, kdyby byly v mé velikosti, vezmu si je! Ty druhé, to je spíš takový sen, protože ten podpatek je fakt mega, to by na mě bylo moc :D

    OdpovědětVymazat
  6. No právě, já mám bez dvou cm taky 180, takže kvůli tomu je mi to blbý.. u nás je většina kluků menších, jen pár jich tu má přes dva metry, takže na plesech bych všude vykukovala a bylo by mi to asi trapný. Normálně bych si je ale jinak vzala taky strašně ráda :) Teď na podzim jsem si taky koupila boty s podpatkem, ikdyž menším, ale koupila a zatím super. Tak snad se ti v nich bude dobře chodit ;) Mě ve všech podpatcích bolí nohy, mám otlačeniny a tak, ale vždycky se donutím a vydržím :D

    OdpovědětVymazat
  7. No jo, ale to bych musela vykoupit celej obchod, mně se bot na podpatku líbí asi milion :D Víš co, moje podpatkové období přijde a už brzo, jen co příští rok nastoupím na vejšku (snad do Prahy), tak nebudu nosit nic jiného než podpatky. To se mi líbí, že tam si na sebe každý může vzít co chce..ale u nás, kdybych přišla do školy v podpatkách tak mě půlka holek pomluví a co teprve, kdybych jela na víkend domů (na vesnici) v podpatkách, to by bylo něco.. zatím to prostě k tomu není, ale brzo bude :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to jsem ráda, že v tom nejsem sama :) Ale je to strašný, viď? Když si vezmeš na sebe něco pěknýho, hned je poprask, že si vyfintěná jako do města. Když si vezmeš tepláky, tak si jako šupák atd.. to mě strašně štve, že to je na vesnicích takhle "zavedený".. :/ ..Koukala jsem na tvůj profil a tam máš vysokoškolská studentka, můžu se teda zeptat, co studuješ? :)

    OdpovědětVymazat
  9. Hmm no tak to se máš, že ti škola začíná až takhle pozdě, to ti závidím :) A pátka se neboj, určitě to bude v pohodě a bude se ti tam líbit ;) Ekonomika by mohla být dobrá, ta mě baví.. Já bych chtěla studovat práva a když se nedostanu tam, tak jako náhradní mám fakultu humanitních studií, sociálních věd a takové ty humanitní studia prostě. Nejradši bych samozřejmě na ty práva, ale když to nevyjde, tak chci mít nějakou jistotu. Už se nemůžu dočkat až budu na vysoký, naplno si užívat vysokoškolskýho života :) to bude paráda! A Prahu zbožňuju, takže jestli se dostanu na nějakou školu v Praze, tak to bude úplně nejlepší. Do Brna bych to měla přes půl republiky, ale stejně si tam zkusím dát přihlášku.. A ty budeš teda dojíždět jo? To máš na vysokou blízko? Já to mám do prahy hoďku cesty, ale dá se to.. určitě tam budu ale chtít bydlet, buď na koleji nebo s někým v bytě, to by bylo lepší :)

    OdpovědětVymazat
  10. wau, peknucke, to mala servirovanie ako v profi restike:)

    OdpovědětVymazat
  11. Já chodím na gympl, ale bojím se, že mi to taky nebude stačit ta příprava. Ještě jsem se přihlásila na přípravné kurzy a snažím se se to zsv učit co nejvíc a opakovat a tak, ale OSP mě čekají už za chvíli a nevím nevím, jak to dopadne :/ Já preferuju tu prahu no, ale kdybych se nedostala jinam než do brna, nic jinýho mi taky nezbyde viď.. ale snad aspoŇ něco v praze vyjde.. Jak ses ty připravovala na přijímačky? Nebo si šla bez? Mě to štve, že budu dělat ty OSP :/ Radši bych klasický přijímačky..

    OdpovědětVymazat
  12. wow, teda, jsi úžasná kuchařka, takové recepty jak od profesionála :) být tvoje kámoška, tak si chrochtám blahem :) takové dobré jídla! hlavně ten losos, miluju ho!

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!