pátek 30. září 2011

Prvňáček

Tak jsem to přežila. Byla jsem na úvodní hodině na VŠ a v pondělí to vypukne v plné parádě. Dnes jsem si tam poseděla jen asi tři hodiny, oběhala vše potřebné, potom omrknout pár obchodů a nakoupit nějaké drobnosti. A teď mě moc bolí nožky. Musím hodně odpočívat, protože víkend bude ještě náročnější, zítra jedem do Prahy na Apetit piknik, už se moc těším až ochutnám všechny dobroty. Potom pojedem směr Tábor, kde přenocujeme a druhý den do Českých Budějovic.

Jak budete slunečný víkend trávit vy?

Kdo pozná, kde jsem? Dostane pochvalu :-D
























A mám moc hodnou maminku, co mi do školy udělala svačinu jako pro správného prvňáčka :-)))


6 komentářů:

  1. nice post and nice you! have you seen my miriamstella blog?
    See the last outfit of Milano fashion week on my blog! and tell me what you think!
    kisses ( i wait for you)
    ;-)
    miriamstella
    http://isfashionmypassion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Ta svačina je senzační, máš hodnou maminku! To mě nikdo svačiny nedělá. :D Přeji hodně štěstí ve škole!

    OdpovědětVymazat
  3. Heeej ta sváča je boží! :D Já chci taky tak šikovnou maminku! :D A uhodnu, to jsou prosím kabinky HM v AFI paláci, teda pokud se nemýlím :D :D

    OdpovědětVymazat
  4. Téda, to je mamka ale hodná! Mně by mamka sváču asi nedělala ani kdybych ještě bydlela doma :D Kupuju si jí ve školním bufetu, máme moc hodnou paní "bufetovou" a ta dělá super zdravé svačiny :) Jedeš do ČB? Tam to mám docela ráda, v IGY je to docela dobrý..

    OdpovědětVymazat
  5. je to v HM, to vím jistě, jsem tam pořád :D anebo leda že by někde měli stejný koberce a stoličky :D

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!