sobota 11. února 2012

Mimozemšťan na plese

Zdravím Vás,

hned na začátku bych Vám chtěla moc poděkovat za komentáře, hlasy a rady ohledně šatů na ples. Byla jsem celkem bezradná a výběr byl spíše nouzový, takže když jsem pročítala celkem protichůdné názory, tak jsem se rozhodla, že si nechci vzít ani jedny ze zmiňovaných šatů :-D (Jo vím, jsem hrozná) Ale šla jsem se ještě podívat do skříně mé maminky a tam našla šaty, které nakonec vyhrály. Takže se omlouvám, že teď nepřinesu fotky v žádných z šatů, o kterých jste hlasovaly, ale za dva týdny vyrazíme nejspíš ještě na jeden ples, takže na ně stejně asi dojde. Takže nakonec obyčejné a jednoduché černé šaty s puntíky trochu volnějšího střihu doplněné jen červených psaníčkem.


Provedla jsem i takový hokus pokus o účes a snažila se to pro Vás nějakým způsobem zdokumentovat. Nevím jak Vy, ale moje vlasy odmítají skoro všechny mé snahy o jejich natočení. Můžu kulmovat, foukat přes natáčky nebo "difuzérovat", ale výsledek je stejně nevalný a po pár minutách vlasy opět lehnou. A jediný vyzkoušený a osvědčený způsob je následující.


Večer si vlasy umyji, vetřu trochu tužidla, nechám mírně proschnout a začnu po pramínkách namotávat na ruličky z alobalu. Až nakonec vypadám jako mimozemšťan a mohu spokojeně ulehnout. No dobře, možná zas tak spokojeně ne, ale vyspat se s takovou nádherou na hlavě se dá úplně v klidu. Ráno ruličky rozmotám a vypadám zase jako pořádně naštvaná ovce. Ale nevěšet hlavu, vlasy totiž do večera do požadovaného tvaru trochu povolí.

Uznávám, že tenhle způsob si vyžaduje den volna, ale i tak pitomé vlasy jako jsou ty mé v požadovaném tvaru drží nejen celý večer. A výsledek pak může vypadat rozpuštěně tak (omluvte mé vzezření na fotce - je asi 3 roky stará, hleďte jen na hřívu)


nebo s menší úpravou třeba tak, jak jsem se je snažila smotat včera.


Mimochodem ples se vážně vydařil, dlouho jsme se takhle nepobavili, nezatančili a nepopovídali si starými kamarády. Doufám, že jsem Vás dnes příliš nezahltila a otázka se přímo nabízí - Co letošní plesová sezóna, nechává Vás v klidu, už jste své střevíčky letos někde protančili nebo Vás ta sláva ještě čeká? :-)

22 komentářů:

  1. Jééé, ty seš teda!! =D Ale skvělé šaty! A ty vlasy se ti moc povedly! Závidím!!! =)

    OdpovědětVymazat
  2. lovely dress! it's mixed well with red accessories! I like so much your hair :)
    check out my new post xoxo!

    OdpovědětVymazat
  3. neviem, či by som mala nervy na takú prípravu vlasov, teda viem, že ja by som ich určite nemala :) ale tebe to veľmi svedčalo :) šaty s bordovou kabelkou-výborná kombinácia :) uži si aj ďalší ples!

    OdpovědětVymazat
  4. Volba šatů výborná, moc ti to slušelo. A ty vlasy - super!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Supr účes!
    Já pro letošek již v plesovou sezónou skončila, což mě i mrzí, ale stejně bych měla tentýž problém jako ty, aneb - jaké šaty si mám krucinál vzít?! :D :)

    OdpovědětVymazat
  6. Alergii na ananas? Uááá to ti nezávidím, moje sestřenka má alergii na čokoládu!

    Hehe tak nakonec nedopadly ani jedny ze tří šatů jo? Myslím, že sis nakonec vybrala dobře, s tou červenou to vypadá dobře! A ty vlásky! To by mě nikdy nenapadlo, zamotat je takhle do alobalu, já používám kulmu, ale stejně mám vlasy naprd, takže se mi to během večera všecko narovná :D

    Já ještě letos žádný ples nenavštívila, čeká mě jeden v pátek, jeden v sobotu, ještě nevím na jaký půjdu, možná ani na jeden :D Každopádně musím sehnat ty šaty :D

    OdpovědětVymazat
  7. závidím, že můžeš jít k mamce do skříně a vzít tam parádní šaty :D vlásky se ti náhodou moc povedly, vypadá to úplně profi! ;) zkoušelas natáčet žehličkou??

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :-) je to jen tak halabala zamotané a přiskříplé pár pinetkami :-D Jinak mamina je mnohem hubenější než já, takže si toho moc nepůjčuju, protože všechno doprovází výhružky, abych jí to nevytahala :-D A žehličku jsem zkoušela - s nevalným výsledkem :-D Nevím, jestli je na to ta má moc široká či co, ale prostě mi to nejde, takže asi budu muset zůstat u mimozemšťanské metody :-D

      Vymazat
  8. mám stejný problém, moje vlasy nikdy v požadovaném tvaru nevydrží, takže díky za skvělý tip, možná to vyzkouším ;-)

    mujfialovysvet.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. skvělý nápad na natáčky

    Na mém blogu právě probíhá giveaway, třeba se budeš chtít zúčastnit http://marketatrpisovska.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. Na lov šatů vyrazíme asi během příštího týdne, nebo se ukoušu nudou :/ Snad máš pravdu a zvedne mi to trochu náladu, potřebuju vyrazit do společnosti jako sůl! Jinak s tím alobalem to možná někdy vyzkouším tyjo :))

    OdpovědětVymazat
  11. Pěkné šaty a skvělé psaníčké!!! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Máš nádherně udělané vlasy! Opravdu krása. :)
    Mě teprve ples čeká. :)

    OdpovědětVymazat
  13. Skvělý tip na "natáčky"! Moje vlasy se asi opičí po těch tvých, protože netočit prostě nejdou.. :D Asi vyzkouším alobal..:)

    Jinak krásné šaty, vlasy, doplňky.. Taky se chystám na ples, za týden.. :)

    OdpovědětVymazat
  14. Páni nakonec jsi zvolila skvěle, šatičky ti strašně sluší a o skvělém účesu ani nemluvím! :) Musím tenhle způsob natočení vlasů zkusit, taky mi totiž na hlavě nic nedrží :D

    OdpovědětVymazat
  15. Teda Terezko, ty vlásky se ti povedly ;)

    OdpovědětVymazat
  16. moc ti to sluší a ty vlasy máš nádherný =)

    OdpovědětVymazat
  17. ten druhý účes je nádherný!!! :) a ty šaty jsou super, zvláště s tím parádním psaníčkem. :)

    OdpovědětVymazat
  18. skvělý kudrlinky ! já si pořídila kulmu a nejdřív jsem si s ní popálila ucho a pak trs vlasů. končim s tim, holt mám pochcanou slámu netvárnou, tak je to osud a je třeba se s tím srovnat ;-)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!