pátek 8. února 2013

Do plavek i v únoru

Konečně jsem vyčerpala jeden ze svých vánočních dárků, a to přítelem ručně sepsanou  a řádně výtvarně vyzdobenou poukázku na vstup do bazénu (mimochodem podobnými papírky jsem obdarovávána častěji, totiž v případech, když drahý ví, že po něčem prahnu, ale sám si neriskne výběr). No a v bazénu už jsem teda nebyla docela dlouho, což byla rozhodně chyba! A tak jsem oprášila plavky, sbalila si svých pět švestek, vynechala většinu šminek, aby po mě nezůstávaly barevné louže, vyčesala vlasy a nahodila snadno oblékatelné kousky. A teda musím konstatovat, že bychom se měli jezdit vycachtat častěji, protože to bylo príma. Plavat až do úplného "vymacerování" (rozumějte tím varhánky na prstech), válet se ve vířivce nebo si odřít zadek na toboganu.... A vůbec nejlepší bylo proplouvat bazénem propojený s venkovními prostory, i když mi trochu táhlo na šišku, no :-)

sukně - NY, vesta, svetr - second hand, bavlněné punčochy - Tezenis, šála, kozačky - Deichmann, náušnice - Gate

A co Vy, taky si zajdete rádi zaplavat i v zimě? :-)

8 komentářů:

  1. já v zimě plavu nerada, takže když jsem chodívala na rehabky, to bylo utrpení :D vyjít do -20 s mokrou hlavou (v šatnách nebyly fény a mě se ho nechtělo tahat s sebou, kort když jsem pak šla ještě do školy) parádička.. ale vířivku bych dala! :)) sluší ti to!

    OdpovědětVymazat
  2. Já plavu strašně nerada, nemám ráda ten pocit vysušené kůže z chloru, smrad chloru, nahatý tlustý babky ve sprchách co si tam drhnou....nechci říct co, mokrou hlavu....no a hlavně je mi v každé vodě zima, jsem hrozná zmrzlina...a asi i trochu rozmazlená :D
    ale je dobře že sis to užila! :) a díky za obohacení slovníku, slovo "vymacerování" v něm ještě nemám :D

    OdpovědětVymazat
  3. Na bazén v zimě nechodím, je mi tam zima.

    OdpovědětVymazat
  4. Každopádně ti to moc slušelo! Vestička s punčochami a sukní se mi líbí. :)
    Já v zimě plavat nechodí, pokaždé jsem to odmarodila, ale saunu bych si dala. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jsem někdy i radši, když chodím s kamarádkama k někomu do bazénu (v létě samozdřejmě), protože nesnáším, když se musím sprchovat někde nahá - úplně "nejlepší" pocit je, když vás tam očumujou malé děti :D.

    OdpovědětVymazat
  6. já miluju plavání v každé roční době. hlavně teda v zimě, protože to je množství lidí na bazenu minimální. jednu dobu jsme chodili vzdycky v nedeli vecer a to tam byla jen jedna matka s trema detickama a ty pak sly stejne pryc. takže luxus.
    našim rituálem je dát si pak kakao a jít spinkat, krasne se pak usina, jak je clovek vymachanej z vody.

    OdpovědětVymazat
  7. Taky chodíme s přítelem plavat. Sice ne tak často, jak bychom rádi, ale určitě brzo zase půjdeme ;) A ty jsi v červeno, zeleno, bílé moc krásná :) Fíla má skvělé nápady, máš mužíčka ze zlata!

    OdpovědětVymazat
  8. Ta vesta je úúúúžasná.:) Moc ti to sluší.

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!