pondělí 23. prosince 2013

Předvánoční vykecávačka

Zdravím!

Doufám, že vánoční přípravy jsou dokonány a vy sedíte s nohama nahoře, tácem cukroví u pohádek. Já Vás půjdu záhy následovat. Jen co Vás tu pozdravím se svým tradičním mišmašem všeho možného a bezduchou okecávačkou. Znáte mě.

A začnu pěkně od podlahy. Teda aspoň hodně blízko. Od svých fusaklí. Infantilní vánoční nesmí chybět. Na různé vzory mě užije, na ty zimní obzvlášť. A takže nemůže být divu, že si nohy navlékám do takových fešných ponožek. Ještě že tu mám Vás, abych se jimi tu mohla chlubit, jinak by jejich krása zůstala ukryta v zimních botách a to by byla škoda :-D
A s vánočními vzory jedeme dál! Jen se společně se sobíky přesouvám na nejkrásnější vánoční hrnek od Markétky. To když si z něj popíjím horkou čokoládu (jak jsem dostala nakázáno, že je k tomu určen :-D) a věnuju se přípravě cukroví - tady jsem konkrétně tvořila florentýnky.


Předvánoční článek by se nemohl obejít bez tradičního zvěčnění kávové siesty. Takže tu fotka, kterou můžete vidět 5x denně na instagramu jako #všichnihledtejakpijukafeskorozakilo... Tu teda zase naše oblíbená Costa, s cappuccinem vysypaným Merry Costa a perníčkovým slaďoučem na moc dobrém muffinu - co je asi tak stokrát lepší než "stárbaksový". Konec konzumenského okýnka. Možná.


A když už jsem u toho pitného režimu, v předvánočním období jsem ho doplňovala i jak se patří punčem. A tady tenhle byl teda extra dobrý. V olomoucké restauraci Cesar s krystaly domácího karamelu. A to si teda nechám líbit, prosím pěkně.


Doma se samozřejmě peklo ostošest. A pěkně zvesela. A milované perníčky nemohly chybět. Nutno uznat, že pár perníčků se ani zdobení nedočkalo, chudáčci voňaví...

Musím se Vám pochlubit, jaké mám úžasné kamarády. Třeba má milá kamarádka Péťa mi vyrobila adventní kalendář, kdy mi do Vánoc má každý den zpříjemňovat jiný šálek čaje. Asi už nemohla pořád poslouchat, jak ji vykládám, že jsem jednou takový měla a jak to bylo bezva :-)


A nebo má milá Lůca - ta mi zase nadělila takovou spoustu dárku.... Teda když jsme si je vyměňovaly, tak jsme se dušovaly, jak si je rozbalíme až pod stromečkem, ale ještě ten večer jsem to nevydržela a rozškubala zvědavě balící papír. A vykoukly na mě třeba tyhle rozkošné dárečkové náušnice. Nebo taky skvělé domácí čokoládové lanýže. Které jsem snědla dřív než bych je vůbec vyfotila.


A se spolužáky taky vysedáváme po bárech. A na vánoční besídku jsme si šli hrcnout do pardubického Road cafe, který přímo funí tou americkou atmosférou. Zvlášť s pořádným burgerem v ruce. A nenacpat do článku jednu svou fotku, tak by to nemohlo platit. Takže jak jsem navlékla puntíkaté punčochy, v zrcadle se nakroutila tak, aby si puntíků všichni všimli, čapla dárek do ruky - už jen našlupit pusu mi zbývá - a mohla jsem vyrazit besedovat.
Romantika jako prase, když si to takhle jednou šinu ze školy fofrem na vlak, slunce zapadá a nad řekou se červená celá ta skoro kýčovítá nádhera. Až srdce zaplesá, chvíli se zastavím, že i ten vlak mi ujede....


A ať to máme kompletní, tak ještě fotka mrzké kvality kterak jsem se snažila do vánoční nálady zahalit i svoje nehty. Takže jsem si na prsteníčky napatlala rádoby soba. A na ostatních prstech si nechala nasněžit od vloček křivulí. Jaké jsou Vaše vánoční nehty?


A zazvonil zvonec (jak jinak než se sobí!) a kecání je konec. Zaplaťpánbůh, co? :-) 


No měla jsem to předvánoční období fakticky skvělé. Nikam se zbytečně nehonila. Byla jsem se spoustou skvělých lidí, navštívila kamarády, se kterými se zas tak často nevídám. A toho si moc cením.... Snad to stejně máte i Vy...

Nemám ráda taková ta rádoby upřímná přání, kdy si lidé, co se přes rok ani pomalu nepozdraví, najednou strojeně podávají ruce, olíbávají tváře a hulákají na celé město "hezkýý svátky". Ne že bych je já nikomu nepřála... Ale radši si popřeju opravdově. A Vám bych právě tak opravdicky fakt ráda popřála, ať se nejen v nadcházejících svátcích máte prostě bezvadně, nic Vám nechybí ani nepřebývá. A taky Vám prostě jen poděkovat, že tu jste se mnou. Nic víc. Ještě nevím, jestli Vás sem nezaskočím pozdravit ještě zítra od stromečku, to si ještě rozmyslím :-) Každopádně mějte na tuty veselé vánoce! :-)

Teď mi musíte všichni říct, jestli už máte nazdobený stromeček, zabalené dárky, klepnutého kapra a .hlavně svoje nejbližší po boku - protože hlavně o tom, bodejď... :-)

14 komentářů:

  1. Tak tu " bezduchou okecávačku "jsem si maximálně užila ! To s tím západem a vlakem se mi stalo taky! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak to mě teda maximálně těší :-) Až na ten vlak, to je nemilé, že jo :-D

      Vymazat
  2. Juhuuu, a já ty fešácké ponožky znám!
    A taky musím pochválit, že hrnek plní svůj účel. A konzumní kávu s ňuňuňu (taptaptap) nápisem bych si dala hned. A perníčkovi ukousla hlavičku! Ještě že mám napečené své vlastní - ale tradice říkají, že dotknout se jich smím až zítra :( Punč už nechci ani vidět, ale adventní čaje do sebe liju o sto šest (dobře, a nejen čaje...:D)
    A o vánoční nehty se ani pokoušet nebudu, když mi dělá problém nalakovat ty moje pahýly i jednobarevně :D
    No nic, běžím obléknout tričko s buldočkem a vrhnu se na motání vánočky (vždyť to uklidňuje!), a Tobě přeju ty nejkrásnější Vánoce!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My směle tradice porušujem a už jsme spořádali několikátý talíř cukroví :-D Hrnek je vytížen ostošest, pije se z něj královsky :-)

      Vymazat
  3. Ahoj Terezko, a já ti tu tvoji předvánoční pohodičku závidím, neb sedím za PC v práci a zoufale hledám, jak si to tady co nejvíc zpříjemnit a ukrátit a s tebou jsem aspoň na chvíli nasála horkou čokoládu, cukroví a Vánoce vůbec. Takže děkuju moc a zítra si to pěkně užijte :)

    Zdraví a veselé Vánoce přeje Eve.h

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Ti Evi :-) Však to určitě uteče a budeš si předvánoční pohodičky užívat i ty :-)

      Vymazat
  4. Romantika jako prase mě na mostě taky vždycky dostane :) až jsem kvůli tomu několikrát málem vlak nestihla :D a přeji Ti, má drahá, ty nejkrásnější Vánoce! :*

    OdpovědětVymazat
  5. Terko, to jsi měla opravdu pohodový advent. :)
    Já si už dnes užívám volno a budu si ho užívat až do 5.1. :) Stromeček je nazdobený, dárky zabalené, jen ještě trochu porovnat byt a už se těšíím na zítřek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak byla to někdy i hoňka... Ale ty príma okamžiky stojí za zmínku 100x víc :-) Tak užívej i nadále :-)

      Vymazat
  6. Ponožky sú úchvatné, nádherné, famózne!! Možno som divná, ale infantilné mi neprídu :D Takéto kecacie posty velmi lúbim :) No, mám ešte zabaliť dva darčeky a nejako sa mi do toho nechce, stromček asi budeme so snúbencom zdobiť dnes večer (samozrejme ak nás zas nechytí lenora :D) a kapra nelúbim :/ čiže u nás sa klepne kurátko :D Želám pekné sviatky aj tebe :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsme v tom případě divné obě stejně :-D Tak přeju, ať klepnuté kuřátko šmakuje a děkuju :-)

      Vymazat
  7. Všechny fotky jsou uplně super, nejdřív fusky, pak hrnek, nehty, nebo perníčky???
    Hezký sváteční večer, já už běžím smažit kapra :-)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!