sobota 19. ledna 2013

Ach "žáne valžáne"....

Jak vděčná jsem byla za včerejší dávku "vorazu"! Odpoledne mě totiž čekala 4. zkouška tohoto týdne, a tak hnedle po tom, co jsem se jí prokousala (doufejme že úspěšně, to ještě nevím), popadla jsem drahého, který na mě svorně před učebnou vyčkával a vyrazila se trochu odreagovat nakouknutím do obchodů a do kina, nač jsem se mooooc těšila, měli jsme totiž namířeno na Bídníky. Kdo byl neznal ten notoricky známý příběh... Hezky to ten Hugo sepsal, jen co je pravda. A že na mě tohle filmové zpracování muzikálovou formou nechala velké dojmy, to teda jo! Jednoznačně Vám můžu zhlédnutí tohoto snímku doporučit, nejen že hvězda střídá hvězdu, ale i hudba přímo čape za srdce a hemží se to velkolepými scénami, až zrak přechází a mráz po zádech běhá. A že jsem se několikrát snažila zamáčknout slzu a nenabrečet si do popkornu, Vám snad ani říkat nebudu :-)

šaty - Cropp Town, punčochy - Calzedonie, boty (maminčiny) - Deichmann, čelenka - Claire´s, kabelka - Orsay, šála - Promod

A na to všechno jsem nohy navlékla do puntíkatých punčošek (mám pro ně fakt slabost), které jsem pořídila ve slevách v Calzedonii (jupíí) a červených šatků.... Joo a od cesty, jsem Vám chtěla ještě ukázat, čím jsem se během nakukování do obchodů potěšila, aneb malé nákupy se nesly v černo-zlatém duchu....

botky Camaieu 279 Kč, náušnice Camaieu 60 Kč, ozdobná čelenka na gumičku (kterou ale budu nosit nejspíš i na krk) Six 60 Kč

Tak a já se jdu za stálého poslechu "lesmiserablesového" soundtracku vrhnout na sobotní povinnosti a vás se táži, už jste tenhle film viděli? :-)

10 komentářů:

  1. na Bídníky se taky chystám (s pořádnou zásobou kapesníčků :-D) moc Ti to slušelo!
    a ty botičky ♥

    mujfialovysvet.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. ty loafers jsou úžasné! a doplnky taky, vážně moc skvělý nákup :)

    OdpovědětVymazat
  3. Kabelku jsem si chtěla koupit taky , ale nakonec jsme si koupila jinou ... :D


    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Já moc do kina nechodím, ale docela mě překvapilo, že v Calzedonii mají punčocháče pro dlouhánky (zatím jsem si tam vždycky koupila tu nej velikost a byly mi malé), nevíš, jaké to byly? Nemusí být nutně puntíkované. Díky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jich tam odsud mám už docela dost a vždycky jsem je nasoukala v pohodě :-) Ať už vzorované, silnější nebo silonkové, vždycky si jen beru tu největší velikost, většinou to mají značené jako 3/4, nebo tak nějak myslím :-)

      Vymazat
  5. Na druhé fotce vypadáš hodně křehce, sluší ti to! Moc se mi líbí botky a čelenka ve vlasech je super. Já se do obchodů dostala také včera a zašla jsem i dnes po hodně dlouhé době a aby toho nebylo málo, tak jsem využila i akce 1+1 zdarma na stránkách Forever 21. :)
    Ty botky jsou super, těším na outfity v nich. :)

    Bídníky jsem zatím neviděla, ale vzhledem k tomu, že se chystám do kina, tak je to jedna z možností ke shlédnutí. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jéé, Tobě to zase sluší! Červená je opravdu Tvoje barva ;)

    Na Bídníky se chystám už nějakou chvíli, ale podobně jsem se chystala i na Bonda a doteď jsem ho neviděla :P Ale třeba mi to tentokrát vyjde, hrozně kino zanedbávám. Trochu se tedy těch Bídníků obávám, abych nebyla zklamaná.. Na druhou stranu, Hugh, Anne a Russel, to snad ani nemůže být špatné ;)

    L.

    OdpovědětVymazat
  7. ke třetí fotce nemám slov :)

    OdpovědětVymazat
  8. ty boticky jsou uzasny!!!:)
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!