úterý 1. ledna 2013

Silvestrovské nemecheche

Neblogovat na Nový rok? No to nééé, to bych se bez toho nemohla obejít ani po celý rok a to by, prosím pěkně, ani náhodou nešlo! Takže jsem tu na skok za Vámi, abych Vám poreferovala o svém včerejším večeru. Dost možná, že nad ním zívnete rovnou na třikrát, protože to nebylo žádné bujaré vzrůšo, kde by alkohol tekl proudem, ale jen poklidný večer s půlnočním přiťuknutím na závěr....

I když jsem se neúčastnila žádných velkolepých oslav, ale navečer vyrazila jen mezi blízké a ohňostroj, nemohla jsem si odpustit nějaký ten slavnostnější svršek (nebo alespoň snahu o něj) a vytáhla jsem volný stříbrný top, který jsem ukořistila ve slevách v Orsay, s koženkovými rukávy a límečkem společně s šortkami ze stejného materiálu. No a čert vem, že přes kabát byl vidět jen můj oblíbený kulich, a vínové doplňky, já měla alespoň slavnostnější pocit :-)


Ohňostroj byl jako každým rokem krásnou podívanou (a neříkám to fakt jen kvůli tomu, že tam dávají punč zdarma! :-D)... A nejspíš se stanu profesionální fotičkou ohňostrojů, protože mě to strašně bavilo


A následoval jen poklidný domácí večer s nacpáváním se domácími hranolkami, drobným popíjením, aktivitami, výbornou pěnou ze tří druhů čokolád, kterou vytvořil sám můj drahý a nebo tradičními půlnočními bublinkami a venkovním pobíhání s prskavkami jako malá Téra...


No a nyní se musím přestat poflakovat a půjdu se donutit tvořit něco plnohodnotného (třeba se pokusit učit), ať jsem po celý rok pilná jako včelička... S dnešním dnem naložte co nejlépe i Vy a mějte se krááááááááááásně :-) A mezi tím vším mi můžete třeba napsat, jak jste (ne)slavili Vy?

7 komentářů:

  1. Hmm, tu pěnu bych si teda dala, přítel je šikulka :-) Já ho strávila ještě víc v poklidu, chvíli s bráškou - udělali jsme si svůj maličký soukromý ohňostroj a pak jsem byla doma s přítelem :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tu pěnu by měl naučit toho mojeho, ale ten je zase pán grilu, nemůžu mít všechno :D Taky jsem strávila klidného Silvestra, už byl po několika bujarých po sobě třeba :-)
    Všechno nejlepší do nového roku, Terezko!

    OdpovědětVymazat
  3. Terezko, všechno nejlepší do nového roku, ať se ti ve všem daří! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mňam ta pěna musela být výborná!:)
    Já jsem včera tak hezky oblečená jako ty nebyla - měla jsem jen nesváteční tepláky a tričko :D Nějaký ten cinder a frisco jsem do sebe nalila, ale taky to byl poklidný večer:)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty mi zase děláš chutě! I když já se včera také špatně neměla, zejména co se týče jídla. :)
    Top je super a slušelo ti to. Hlavní je, že jste si večer užili. ;)

    OdpovědětVymazat
  6. áááá, mám strašný hlad a za ty hranolky bych teď zabíjela :))))

    OdpovědětVymazat
  7. Myslím, že jsi si to užila slavnostně. Ten top ti sluší.

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!