pondělí 24. června 2013

Apetit piknik, dyzajn márket a další toulání Prahou + úlovky

Takže za prvé Vám díky za to, že mi děláte společnost tak milými komentáři při mých výletech. A bez dalšího dojímání Vás zvu na nahlédnutí do sobotního programu a hopem o tom, co jsem v Praze zase vyváděla...

Hned z rána jsme si to namířili na Karlínské náměstí, kde se konal už třetí ročník Apetit Pikniku pořádaný mým oblíbeným časopisem plným supr receptů (o minulých ročnících jsem psala už dříve - první a druhý). Bez okolků přiznávám, že i letos jsem odcházela nažuchnutá k prasknutí a s pocitem příjemně stráveného dopoledne. To si tak bloumáte mezi stánky nadšených kulinářů, menších či větších prodejců ledasčeho dobrého a tu uzobnete támhleto a támhle musíte nutně ochutnat ten nádherný dortík... Se vším si pak hrcnout do trávy, lenošit za poslechu hudby a sbírat síly na další nálož ochutnávek :-)


A že jsme na to letos byli s přítelem jen sami dva, neochutnali jsme toho tolik, i když jsme se vážně snažili. Pochutnali jsme si třeba na domácích těstovinách, v mé oblibené aglio olio verzi. Pošmákla jsem si na dobrotě s roztodivným názvem Chačapuri tak moc, že ji určitě musím určitě sama upéct. No a samozřejmě jsme se vrhli na sladké, třeba na jahodovou tartaletku, tvarohový koláč s jahodami a den jsme si osladili i makronkami - třeba taková kombinace bílé čokolády a bílého pepře byla fakt zajímavá. K pití jsem si nemohla odpustit svůj oblíbený cider. Jeden polosuchý, prosím :-)


I když na výběr toho bylo opravdu hodně! S každým rokem počet návštěvníku stále stoupá, jak se zdá mému oku, a to je dobře. Těším se na další ročník :-) Nevydal se tam také někdo z Vás? :-)


Z jedné akce na skok na další, a to když jsme si to do centra štrádovali přes Dyzájn márket, kde mé mody-chtivé očko jásalo při pohledu na tolik parádních věcí.... Ty šaty od Lusindy, sukně od Akari a spousta krásných kabelek a doplňků.... Nebyli jste? :-)


Od národního divadla už jen skok do kavárny Louvre, kde jsme se tedy až s uplynutím řádné doby na slehnutí všech dobrot z pikniku moc dobře navečeřeli - můj pstruh byl dobrý, ale přítelovy řízečky s bramborovým salátem byly teprve super (až jsem mu je chtěla zblajznout). Ale taky jsme si poseděli na tak čestném místě, nejspíš několika múzami přímo zulíbaném, kde Jára Cimrman sepsal jednu z mých nejoblíbenějších her :-)))


No a tady jen taková směska po tradičním staromáko-karlomostovo-kampovském okruhu, kde se celá tetelím blahem, že jsem svou selkovskou sukni vytáhla z pastvin plných krav do velkoměsta - připadám si v ní totiž trochu jako pasačka alpských milek :-D



Každý občas lítáme po městě, že jo :-)))


Bosí týpci si lítali na holi, já zase chvílemi i po obchodech.... Ach ty slevy, znáte to :-)


No a závěrem jen malé nahlédnutí do tašek, které jsem s sebou tak statečně vláček (bodejď by ne, když jsem si je taky sama v těch slevách ukořistila :-D) Horní půlka patří Tezenisu, tam se zadařilo - béžové kraťasy, co se ksichtí jako sukně na první i druhý pohled (209 Kč), pak bláznivé legíny ideální na partičku šachů (169 Kč) a obyč tílko, moc příjemné na omak (99 Kč).

Ve spodní části je to rozevlátá sukně mentolka aneb ruplo mi v bedně a lačně se sápu po všem v téhle barvě z Ann Christine (179 Kč) a růžový pásek (79 Kč). A hnedle vedle ještě jeden povedený kousek za ještě vydařenější slevu, a to růžové psaníčko z F&F (89 Kč, koupeno v My).


Toť z mého výletování už opravdu vše. Budu moc ráda, když se se mnou podělíte o to, co jste třeba už ve slevách ulovili Vy či jak jste trávili slunečný víkend :-)

35 komentářů:

  1. Jů, krása! :) Moc ti sluší ten drdůlek a styl - jako Audrey Hepburn :)) A doufám, že ty božsky vypadající tortilly tam na mě napřesrok počkají :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, to mi moc lichotí, když už nic, tak je ten bobek alespoň pohodlný do horka :-) Tortily ti určitě udělají čerstvé, až se tam za rok vydáš, nebooooj :-D

      Vymazat
  2. Na Apetit pikniku jsem nikdy nebyla a mrzí mě to, protože časopis mám předplacený každý rok a moc ráda z něho kuchtím ;-)! Jinak si do svého cestovatelského deníčku píšu kavárnu Louvre, protože kde je Jára Cimrman, tam nesmím chybět a Dish, protože ty hambáče vypadají královsky!! Ivča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky ho právě odebíráme už několikátý rok :-) A já jsem právě docela cimrmanofil, minule jsem měla namířeno na Petřín do jeho muzea, ale nějak jsme ho tam nenašli :-D

      Vymazat
    2. Já jsem taky cimrmanofil :-D, všechny hry znám od začátku až do konce i pozpátku. Iva

      Vymazat
    3. To já mám teda ještě mezery, všechny ještě úplně neumím (pracuju však na tom! :-D), ale svoje zajeté oblíbence mám taky docela najetý :-)))

      Vymazat
  3. příští rok už se tam sakra musím vypravit !!!!
    a moc se mi líbí tvůj outfit, teda to se mi líbil i ten včerejší, ale ten drdol prostě nejvíc šmrncovní :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, díky, s hovňousem se v tom vedru cestovalo moc příjemně :-)

      Vymazat
  4. Já jsem byla u nás jen na Apetit festivalu a pěkně si pochutnala, ale bylo to menší než Apetit pinknik. Dyzájn márket vypadá moc dobře, tak snad se mi poštěstí vyšetřit si čas alespoň na Prague Fashion Weekend. :)
    Ty jsi vypadal opět skvěle, drdol ti moc sluší stejně jako sukýnka.
    Jinak ty šortky nemají chybu a už teď se těším na outfity. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Apetit festival se chystám o víkendu, pokud nebude moc rozbahněný areál, je v Pardubicích totiž :-)

      Vymazat
  5. nojoo, stejnej dezertík jsme měli! A na ten jahodový košíček jsem koukala, ale nakonec rebarborový vyhrál.. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsi byla? :-) A jak se ti líbilo a chutnalo? :-)

      Vymazat
  6. moc hezke ulovky
    :)
    piknik musel byt super
    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpovědětVymazat
  7. Supeeer! Já v Louvre miluju dýňovou polévku, to je něco <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Té jsem si snad ani na lístku nevšimla, můj zrak putoval hned k něčemu lehkému a vůbec nejlíp studenému :-D Příště :-)

      Vymazat
  8. Tobě to slušelo. Závidím. Já ostuda Pražák byla doma. Tedy spíš na hřišťi, hlídala jsem děti (i cizí).

    OdpovědětVymazat
  9. Parádní a abych tak řekla, nadupaný článek. :D Nevím, k čemu bych se měla vyjádřit dřív, a tak to shrnu stručně: Super, super, super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nutně jsem to potřebovala všechno sdělit :-D Díky :-)

      Vymazat
  10. Ten piknik vypadá úžasně, příští rok o něm napiš, prosím, už tak měsíc dopředu, ať o něm vím a můžu si tam taky zajet :D :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :D Takovýhle akce jdou bohužel vždycky mimo mě, protože se o nich ani nedozvím :/ vždycky až po akci a pak straaašně závidím a mrzí mě, že jsem tam taky nebyla :D

      Vymazat
    2. Já jsem se o tom zmiňovala už nějak ve čtvrtek na konci článku, ale chápu, že to nebylo moc zřejmý :-D Tak pro příští rok pikniku zdar! :-D

      Vymazat
  11. Na Dyzajnmarketu jsem byla a byla jsem nadšená, spousta nádherných věcí tam byla k vidění :) Akorát ty ceny mě bohužel držely zpátky :( Ale kdybych si tam mohla jen tak vybrat cokoli, asi bych to neodvezla ani dodávkou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, bylo čím se kochat, ale hold by si za to jeden trochu připlatil, no...

      Vymazat
  12. Krásný výlet a nákupy,teďka tady v Praze hrozně leje...:( A máš skvělý drdol!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I u nás na dědině... Hezky nám to počasí vyšlo :-) Díky :-)

      Vymazat
  13. Zase parádní nákupy i článek, ty to prostě umíš...oboje! :D
    A přiznávám se, že momentálně oplývám tou ošklivou vlastností jménem závist, když vidím všechny ty dobroty :)
    Já jsem ve slevách koupila jedny šaty, a teď na mě v Zaře volaly další - tak krásné, že mám pocit že bez nich nemůžu spokojeně žít :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tomu rozumím, měla by ses jich ujmout! Já se tak těšila do Manga a do Zary, ale z obojího vyvázla bez "újmy", ty slevy tam se mi zdály na můj vkus až moc nízké :-D

      Vymazat
  14. To muselo být perfektní!!! Moc ti to sluší, tyjo to muselo být dobrot. dala bych si hnedka! cože, jak to ti chlapi jako udělali??? to je šílenost =D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo to príma, díky :-) Jooo a to by mě taky zajímalo :-D

      Vymazat
  15. Ahoj Terezko, nejdřív se musím omluvit, že jsem taková nanicovatá čtenářka. Ach výlet do Prahy a ještě za takovou spoustou dobrot a k tomu ještě romantický výlet s Fílou ;) To bych si taky dala líbit :) Užívej léta, jak to jde!

    OdpovědětVymazat
  16. Překontrolovat eToro, největší sociální investiční síť na světě, kde miliony klientů vydělávají kopírováním obchodních rozhodnutí našich nejlepších obchodníků.

    Výměna kdekoli Váš čas je drahý. Obchodujte na počítači, mobilu a tabletu

    227,651,647 - Otevřené obchody na eToro

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!