středa 5. června 2013

Toč se...


V časech nedeštivých a teplých nosívám tak ráda volné sukně s bosýma nohama.... Slabost mám obzvlášť pro ty, co se při zatočení rozvijí jako tulipán (i když mi už po pár otočkách bylo pěkně blivno :-D) - taky jste to tak jako malé holčičky tak rády dělávaly? :-) 

kabelka - C&A, sukně - Gate, triko - H&M, boty - Reserved

Jednoduchá černo-bílá kombinace s dominující puntíkatou kabelkou je mou oblíbenou, když ráno prostě nevím, po čem sáhnout. Stejně tak mě často zachraňuje i krajkové triko - baví mě, že pod něj šoupnu prostě barevné tílko dle libosti a hned vypadá zase trochu jinak. Co je jistotou ve Vašem šatníku? :-)

11 komentářů:

  1. To je ale pěkná sukně! :) Po té bych se hnedka šla podívat! :) (a točím se i ve třiadvaceti, když mě nikdo nevidí...:D :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kupovala jsem ji skoro před rokem v nějakém výprodeji asi za stovku, tak se obávám, že úplně stejnou už asi nevedou, ale určitě nějaká podobná čeká na tvoje zatočení :-)

      Vymazat
  2. Sluší ti to.:-) Točím se stále, na to není nikdy pozdě.:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš recht :-) Ale jako malé mi z toho nebývalo tak šouflo :-D

      Vymazat
  3. Jakmile mám na sobě ačkový střih, tak mi nedá se nezatočit. :)
    Moc ti to šluší. :) Ten top mám také, je to univerzální kousek. Já když nevím, tak to většinou končí u černých kalhot a k tomu buď bílý nebo barevnější hořejšek.

    OdpovědětVymazat
  4. na tom konci copika mas krasnu tu maslicku!

    Inak ak ta zaujimaju moje oblubene majove vyrobky najdes ich tu:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/06/oblubene-vyrobky-maj.html

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkné fotky, sluší ti to :)
    Mě zaujala ta kabelka :) Já nedám v mém šatníku dopusti na bílé kraťasy a trička s rukávama. Sukně jsem na sobě neměla ani nepamatuji.

    OdpovědětVymazat
  6. No jejda, taky jsem se něco natočila a musím se přiznat, že když si zkouším v kabince sukni, vždycky zkouším jak se točí. :) U mě je asi jistotka rifle, triko a bunda. Pravda neoriginální, leč pohodlné.

    OdpovědětVymazat
  7. u mě je jistota v poslední době béžová s mintovou, ani nevím proč, ale tuhle kombinaci jsem si zamilovala. :)

    a sukně je pěkná, mě se ale hlavně líbí mašlička ve vlasech. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Dívko má milá, ty jsi prostě DOKONALÁ! ♥

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!