neděle 21. října 2012

Z obličeje na ksicht

aneb s čím se denodenně setkává má pleť při večerním či ranním čištění, při odstraňovaní všech sajrajtů.


Večerní odličovací rituál zahajuji přípravkem, kterým se zbavuji těch pár šminek, které večer na obličeji zůstaly.


Odličovací olej Saloos - neutrální, takže skvělá věc pro citlivky, kterou nanesu pár kapkami na navlhčený odličovací tampon a nemusím se bát letmo přejet i přes oči - obličej v žádném případě není vysušený a odličuje úctyhodně.

Mycí gel Lirene - určený pro normální nebo smíšenou pleť, ale jiný jsem v Lidlu prostě nenašla a musím říct, že i když trochu vysušuje, tak po něm sáhnu docela ráda. Mokrýma rukama rozemnu mezi prsty a na navlhčeném obličeji ho roztírám krouživými pohyby, pak jen opláchnu vodou. Za tu cenu je to fajn výrobek, který se u mě neztratí.

Odličovací mléko Ziaja měsíček - mé oblíbené mléko, které stojí pár korun, má ideální konzistenci, která mi pro nanášení a roztírání prsty absolutně vyhovuje a neštípe ani v kontaktu s očima, pak už jen opláchnu vodou.

Odličovací mléko Balea - zaujala etiketa hlásící absenci všech fujtajblů, po otevření cvrnkla do nosu celkem příjemná parfemace, ale celkem zklamala hrozně řidká konzistence, která není pro mé nanášení rukama moc praktická, ale oceňuji, že neštípe do očí a jinak je fajn.

Následuje odlíčení očí, kde na výrobky kladu vysoké nároky, protože mě ledacos štípe, takže už se nepouštím do žádných velkých experimentů, ale zůstávám u osvědčených produktů.


Dvoufázová odličovací emulze Ryor - jooo, tak tohle je jistota, se kterou jsou všechny nedobytné šminky z očí jako po másle jedním tahem. Zanechává sice mastné oční okolí, což mě trochu vytáčí, ale s tím si dovedu poradit použitím toniku. Jinak je šetrný i k citlivým očím a já díky němu už nemám potřebu hledat jinde.

Osvěžující odličovač očí Garnier - klasika, kterou používám už několik let a nikdy jsem proti němu neměla námitek. Ale s používáním gelových linek nebo voděodolné řasenky si poradí až, když se na něj trochu přitlačí, jinak stačí na oku chvíli podržet a všechny stíny i řasenka mizí snadno.

A nastává poslední fáze, kdy sáhnu po pleťové vodě nebo ještě lépe po toniku a pleť jím dočistím.


Pleťový tonik pro suchou a citlivou pleť Ryor - příjemná květinová vůně, nevysušuje, nedráždí, jen do očí mě docela pálí, jinak je to produkt, který bych si klidně koupila znovu a setkávala se s ním v koupelně denně dál.

Odličovací voda Synergen - jedna levná odličovací voda z Rossmanna asi za 30 Kč, která nenadchne, ale ani neurazí - neštípe, pleť nikterak nedráždí, ale na obličeji zanechává mírně nepříjemný ulepený pocit.

Hydratační tonik Lirene - tak to je má naprostá jednička, kterou jsem si už nakoupila do zásoby (v Rossmannu v aktuální akci asi za 60 Kč), během pár tahů odlíčím všechny zbytky makeupu, s klidem můžu dolíčit i oblast očí, kde vůbec neštípe, a pleť mi zanechá krásně hydratovanou, i když náhodou zapomenu na klasické podličovací namazání krémem.

A když už je obličej takto čistý, skoro jako okvětí bílé lilie, tak přichází na řadu samozřejmě mazání, ale o tom už víte....

A jaké jsou Vaše odličovací jistoty?

10 komentářů:

  1. super článok :) mám rada takéto tipy článkov a ten tvoj nezaostáva

    OdpovědětVymazat
  2. milý článok ja sa teraz moc nemalujem kedže som si dala 3D riasy ale väčšinou si každí večer pleť vyčistím biodermou na akné dám nočný krém a hotovo :)) sem-tam ten peeling a maska

    OdpovědětVymazat
  3. týjo, máš docela sbírku :). do budoucna bych určitě chtěla vyzkoušet něco od Ryoru! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Víš, že mléko se používá na tampónek a pak se odličuje a ne prsty a pak opláchnout vodou? Na to jsou gely! Bože!:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nepovídej :-) Děkuji za poučení :-D Takhle jsem mléko používala dlouho, až mi byl od kosmetičky doporučen tenhle můj způsob a jsem s ním mnohem spokojenější, protože se mi alespoň půlka dávky nevstřebá do tamponku :-)

      Vymazat
  5. teda máš pěknou sbírku :) já mám ze všech nejradši ten ryor, ale bohužel u nás doma mizí strašně rychle:D

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkný článek, krásně jsi nám to všechno popsala :) Já už musím vyzkoušet něco od Ziaji! A vyzkoušet ten dvoufázový Ryor!

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkný článek a srandovní fotky s tebou. :)
    Já jsem změnila asi před 3 měsící odličovací mléko, ale u značky jsem zůstala. Používám odličovací mléko a micelárku od YR, jinak pak růžovou Biodermu, na vyčištění čistící gel od Clinique a pořídila jsme si enzymatickou masku od Freemana, dnes ji vyzkouším a jsem na ni tedy zvědavá. :)

    OdpovědětVymazat
  8. O kosmetice Lirene už hodně dlouho uvažuji, tak aspoň vím po čem sáhnout.. děkuji za tip :)

    OdpovědětVymazat
  9. Moc hezký článek! Musím se přiznat, že jsem ani jeden produkt nezkusila! Takže díky za tipy, určitě něco z toho vyzkouším. Třeba ta emulze od Ryoru, nebo ten hydratační tonik Lirene mě dosti zaujal:) Jinak ta druhá fotka mě pobavila:-D

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!