sobota 14. července 2012

Neúspěšná fanynka

Zdravím Vás!

Dovolte mi, abych pronesla jedno dlouhé "uffffff" (bolí mě totiž nožky) a povyprávěla Vám o svém dnešním programu. Na plánu dne bylo doprovázení mého drahého na fotbalový turnaj, fandit a sledovat, kterak hájí barvy naší vesnice v nedalekém městečku. Kurňa, ale proč jsou všechny tyhle akce tak brzo? To si tihle amatérští čutálisté neradi pospí? No nejspíš jsou to ranní ptáčata, a tak jsme se jimi museli stát i my. Takže když budík zvonil něco málo po šesté (no chápete to, v sobotu?!), vypotácela jsem se s ještě zalepenýma očima z pelechu a už si malovala pusu na červeno a vehementně vybírala v čem vlastně svůj den na hřišti budu trávit, protože pošmurno za oknem mi napovídalo, že kraťasy či sukně nebudou ta správná volba. No tak jsem po dlouhé době sáhla po džínách, nějak se mi k nim vůbec nechtělo vracet a zdály se mi jako příliš fádní nuda. A ve své rozespalé marnosti jsem nedokázala vymyslet nic méně fádního než je ohrnout a obléct proužky na ponožkách i tričku zároveň a červené sáčko. Jako celková záchrana měl být tenhle krásný šátek s vlaštovkami, který jsem nedávno vyhrála u Verunky (třikrát hurá, ať žíje má historicky první výhra). No a ať jen tak neplkám, chtěla jsem se Vám takhle z rána i vyfotit, ale nejspíš ještě trochu pochrupoval i můj foťák, takže fotky jsou celé nějaké zamlžené, ale předstírejme, že je to třeba záměrný umělecký efekt.


Turnaj se protáhl déle, než jsem čekala, navíc jsem asi ani jako fanynka příliš neobstála, protože ti naši hoši nedopadli příliš slavně, navíc půl "mančaftu" si místo trofeje odvezlo nějaké zranění, ale není přece důležité vyhrát... Ale dát si tu voňavou grilovanou kejtičku! Ooo jak jsem si chrochtala blahem... No dost o mém obžerství. Po příjezdu domů jsem se přemístila do kuchyně, kde jsem patlala oběd, pekla buchtu a připravovala si vše na svůj zítřejší majstrštyk, nebo teda spíš na pokus o něj! Chystám se totiž proniknout do tajů české kuchyně, ale uvidíme, jestli se mi to podaří, či jen zůstanu pokořena stát před jejími branami... Ještě mě tu ale čeká pár domácích povinností, takže Vám popřeji krásný zbytek víkendu!

27 komentářů:

  1. takhle bych taky ráno, ještě rozespalá chtěla vypadat! :)) moc ti to sluší, v tom šedém počasí jsi musela úplně zářit:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vážně to není žádná sláva, mrtvolnou barvu zachránilo jen velký množství zdravíčka :-D Ale děkuju :-)

      Vymazat
  2. Super outfit!:) já jsem dneska rifle vytáhla překvapivě ráda!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :-) Já za ně byla taky nakonec docela ráda, když jsem se půl dne klepala zmrzlá na lavičce :-D

      Vymazat
  3. Na brzké ráno vypadáš báječně :)

    OdpovědětVymazat
  4. kéž bych vypadala ráno takhle :( líbí se mi kabát a šátek, odkuď je prosím? :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. aha, přehlídla jsem, že je to výhra :)

      Vymazat
    2. Děkuju! :-) A šátek je z Takka, pokud se nemýlím :-)

      Vymazat
  5. To tě obdivuju, v sobotu v 6 ráno bych dobrovolně asi nevstala :D Ale moc ti to i takhle po ránu sluší a jsi pěkně sladěná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co bych pro svého milé neudělala, že? :-D Děkuju :-)

      Vymazat
  6. vypadáš báječně, na to, že to bylo v brzkých hodinách. :) líbí se mi detail na ponožkách, i když sama bych si tohle neoblékla. ten šátek a sáčko jsou taky super. :)

    zítra budu držet palce! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Luci! :-) A palce si asi držela dost urputně, protože se celkem zadařilo :-)

      Vymazat
  7. Ja se tesim na nejake ceske recepty :-) uz jsem od tebe zkousela nejmene dva a ba dalsich nejmene sto se chystam O:-) .. treba svickovaa mnam :-) sice uz jsem delala doma nejakou podle sebe ale .. jsem proste zvedava :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, tak to mě ohromně těší, že vaříš se mnou :-) Co to bylo? :-) A jinak pokud se to zítra povede, určitě to "blognu" :-)

      Vymazat
  8. Můj přítel hrál taky dneska od rána na turnaji:D Normálně fotbal píská, dneska ale sestavily s ostatníma rozhodčíma tým a hráli...prohráli všechno:D

    OdpovědětVymazat
  9. Máme stejné ponožky! :-D Ach jo, jak to děláš, že ti to vždycky tak strašně moc sluší? Pet.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gate to jistí, že? :-) A jak ty to děláš, milá Pet, že mě dokážeš vždycky tak potěšit? :-)

      Vymazat
    2. Jo jo, gate má supr ponožky a taky i spoďáry :-) Terez, tvůj blog mám opravdu hrozně moc ráda, mám ho ve složce záložek "nejoblíbenější blogy" a jsem tu pečená-vařená. Akorát mě mrzí, že když se sem dostanu, tak většinou jsem už tak vyždímaná, že nemám sílu napsat ani ten komentář. Tak snad aspoň takhle občas se přemůžu a tebe to potěší :-D Pet.

      Vymazat
    3. Souhlas, nejedny s opicemi, prasaty nebo jinými infantilnostmi jsem si tam už pořídila :-D A já to naprosto chápu, taky někdy nemám už dostatek sil třeba k odepsání na všechny milé komentáře, ale že se sem pravidelně vracíš je pro mě stejně obrovskou odměnou, takže díky, že jsi se mnou a měj krásný den! :-)

      Vymazat
  10. no vypadáš skvěle :) taky bych chtěla :P :D

    OdpovědětVymazat
  11. Terinko obdivuji Tě! Vstát v 6 kvůli fotbalu? :D :D bláznovství! A přesto vypadáš božsky! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Tohles vymyslela ráno po 6? Tak to klobouk dolů, fanynko, moooc ti to sekne! (btw. ještě že můj muž se žádnému takovému sportu nevěnuje a já nemusím fandit :D)

    OdpovědětVymazat
  13. Moc hezká kombinace, líbí se mi detail proužkatých ponožek s proužkatým tričkem! Navíc tobě červená ohromně sluší. :)
    A nejsi jediná komu se nechce do kalhot, já do nich dnes bohužel musela skočit a jak ráda bch nosila šaty a sukně, tak snad se to počasí umoudří brzy.

    OdpovědětVymazat
  14. hahahah :DD to znám, sice nevstávám v šest ráno (přítel hraje ligu, takže to bývá tak kolem páté odpo), ale doprovázím ho skoro na každý zápas a když je zima, to je panečku vymejšlení, kolik vrstev na sebe a jak to sladit, aby to vypadalo trochu k světu :DD!

    OdpovědětVymazat
  15. Skvělý outfit, Terezko :) Mám moc ráda kombinaci červená, bilá, černá ;)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!