pátek 17. května 2013

Do "ouřadu"

Tak jsem s dneškem definitivně zapíchla svou dvoutýdenní kariéru úřednice. Absolvovala jsem totiž 10 dní povinné školní praxe na jednom městském úřadě. No byla jsem ve své činnosti fakt dobrá, ale budou to tam muset zvládnout i beze mě. Doufám, že teď chod celého úřadu nekrachne.... Mohlo by se tomu tak lehce stát, protože v tom kupičkování štosů papíru, vyklízení šuplíků a třeba i pofackování půdního archivu městské knihovny jsem byla fakt třída :-D Ale v nejlepším se musí přestat a na mě teď čekají školní povinnosti. Škoda. Docela jsem si zvykla je nemít :-)

triko - Orsay, sukně, sako - New Yorker, kabelka - House, boty - Deichmann

A dnešními fotkami demonstruji jeden ze svých "ouřednických" oděvů, když jsem si tam jednoho rána nakráčela s puntíkatým kanýrem. Teď už si můžu jen vyrazit na páteční kafe a pak se zase vrhnout zase zpátky na svou dráhu pilné studentky :-)

16 komentářů:

  1. A určitě jsi byla i nejhezčí úřednice!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě se jim po tvé krásě bude stýskat! :))

    OdpovědětVymazat
  3. ked zacnes pracovat bude to naopak a zacne ti chybat skola:) inak outfit krasny!

    OdpovědětVymazat
  4. No, tak to sáčko je bezvadný!!!! Tenhle článek mě rozesmál, teda né, že bych ti nevěřila, že si byla fakt třída :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děláš dobře, že mi nevěříš, to ani nebyl můj záměr :-D

      Vymazat
  5. Páni, to sako je super! Marně nějaké takové sháním.. ale všude to jde přes litr :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle jsem pořídila v zimních slevách za dvěstěpade, tak ať na nějaké za takovou cenu narazíš taky :-)

      Vymazat
    2. Hmm, asi budu muset zase vyrazit do obchodů. Děkuju za tip:)

      Vymazat
  6. Ten puntíkaty top je perfektní!:) vse mas moc hezky sladěne Terez:) sluší ti to:)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný nožky máš ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Moc hezké šáčko. Kéž by se takhle oblékaly všechny ouřednice ;)!
    MaláMacanda.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. do uradu treba dresscode!!! zaujima ma ci v tomto teple mas cele silonky alebo iba samodrzky =D ja uz v celych nevydrzim =D

    Erika =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten den, co je to foceno, ani zase takové teplo nebylo, takže jsem měla celé. A děkuji za informaci, proto jsem tam nechodila ani v džínách, ani v teniskách :-D A myslím, že tam, kde jsem byla, se dresscode vážně neřešil, věř mi...

      Vymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!