neděle 12. května 2013

Za zahradou mezi poli, pípá, pípá, nožky bolí

Včerejšího odpoledne, kdy jsme byli pozváni na jednu zahradní oslavu narozenin, nebylo času na hrdinství. Chtělo to vyštrachat teplé prádlo, nahodit huňatý svetr a bundu navrch, obout boty, které neobrečím, až budou celé od bahna a uhánět třást oslavenci pravicí. Cestou jsme ještě nemohli nezastavit u jednoho z rozkvetlých polí, protože jsem celou cestu hrozně vymrzovala, že se chci někdy vyfotit u řepky:-D

 
"ukaž botu!"
bunda - C&A, svetr - Primark, kalhoty - Orsay, boty - vietnamci, šátek - Tally Weijl, kabelka - H&M

A tak po tom, co jsme si tam teda celého včerejšího večera pořádně nacpávali pupky (byla totiž kejtička - hmmmmm) a dneska jsem se ze spánkového deficitu už vyspinkala do růžova, můžu Vám popřát hezký zbytek neděle a jít pomalu držet palce těm našim klukům hokejovejm....

14 komentářů:

  1. Na druhé fotce vypadáš úžasně mile !:D

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Terko super! Krásné fotky a moc moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  3. ta bunda vypadá fakt pěkně! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. kvůli problémům s bloggerem jsem musela založit nový blog, budu moc ráda, když mě podpoříš a začneš sledovat i tam .. :(

      Střípky z mého života

      Vymazat
  4. jééé :) ta 2 a 4 fotka ♥ nádherná :))

    OdpovědětVymazat
  5. jsi strašně milá,a krásná!:))

    OdpovědětVymazat
  6. Jéžíš, ta bunda ti fakt sluší!

    OdpovědětVymazat
  7. Bunda vypadá skvěle a kejtičku bych si dala! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ten svetřík spolu s bundou vypadá skvěle a sluší ti. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Jj, taky jsem včera vytáhla něco podobného na rodinnou oslavu. Řepka sice vypadá krásně, ale ten smrádek... :D Sluší ti to velmi, Terezko ;)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!