pondělí 20. května 2013

Růžová, modrá - k puntíkům dobrá

Dnešní návrat do "školních lavic" (jestli se dá tak má cesta do školy na dvě slabé hoďky nazývat) vyžadoval po menší odluce (během které se mi po mých občasných školních návštěvách vůbec nestýskalo) něco veselého, decentně hřejivého do chladnějšího rána a hlavně nic složitě komplikovaného. Stačilo chopit se mých oblíbených puntíků a uloupit maminčinu bundu a tradáááá, fofruju na vlak. Teď už ale zpátky do tepláků a tradáááá, zasednout k seminárce...

bunda - New Yorker (maminčina), kalhoty - Zara, triko - Takko, boty, taška - Primark, hodinky - S. Oliver, šátek - časopise Marianne

V čem dneska Vy? :-)

9 komentářů:

  1. já dnes baleríny a tyrkysový svetřík :) sluší ti to moc

    OdpovědětVymazat
  2. Ja ti dám vůbec nestýskalo. Šedé tričko, šedé kratasy a šedé trenky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti za vyčerpávající odpověď jménem všech zúčastněných a nečapej mě tak za slovo, jo? :-D

      Vymazat
  3. Moc ti to dneska slušelo! :* A to mi připomíná, že bychom mohly zase jednou hodit sraz! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Ti :-) A to je jasná věc, po zkouškách jsem k dispozici, snad to bude brzo :-D

      Vymazat
  4. Skvělá kombinace a moc ti to sluší. :)
    Já dnes v bílých kalhotech, černém peplum topu a černém saku. Prostě černobílá vede. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Terezko, ty jsi prostě neomylná :) Do ouřadu jako sexy úřednice, na kolotoče v krásných pastelových tónech a dneska to jen pokrašuje s puntíky :) Jsi jednička ;)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!