neděle 25. prosince 2011

Děkujeme Ježíšku!

Nemůžu uvěřit tomu, kolik krásných dárečků jsem si včera pod stromečkem rozbalila! Musela jsem být asi opravdu hodná, jinak si to nedovedu vysvětlit :-) Ale nejen to, byli jsme zase všichni spolu, bylo nám dobře a tak to má být. Doufám, že Váš Štědrý den byl také tak fajn!


Dárky jsem se snažila nějak rozumně vyfotit až dnes ráno, když jsem je měla roztahané po celém pokoji
a stejně jsem na nějaké zapomněla...

spousta kosmetiky
vytoužený tangle teezer, orofluido i fén a další kosmetika
úžasná kuchařka s a kalendář s dalšími užitečnými recepty
pyžama - bez nich by to nebyly snad ani správné Vánoce :-)
nahřívací lvíček, maličkosti se Shaun, legíny a nadkolenky
spousta krásných věcí - dva šátky, dvě šály, dva svetry, kalhoty na zumbu a delfíní naušnice
bezvadná obrovská kabela
film, diář a další hodinky do sbírky

Tak a teď doufám, že podívám zase já, čím Ježíšek obdaroval Vás :-)


10 komentářů:

  1. pěkné dárečky :) a tu Naturals sadu z Avonu jsem dostala taky :D

    OdpovědětVymazat
  2. :D Tu sadu z Avonu mi Ježíšek přinesl taky.. :D jinak krásné dárečky :) mě taky Ježuch mile překvapil spoustou zajímavých věcí :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezké dárečky :) Taky možná udělám takový článek :))

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná paletka stínů a ten hřeben!

    OdpovědětVymazat
  5. krasny stromecek!!!
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné dárečky :)) Taky mě čekal samý Avon, jinak ty vecičky se Shaun jsou úžasné hlavně ten diář!!! Jíst, meditovat, milovat mám hrozně ráda :))) Hlavní je že jsi spokojená :)))

    OdpovědětVymazat
  7. takových dárečků! :) já sice dostala méně, ale taky krásných. :)

    mám od Úžasňáka nahřívací ovečku a všechny tyhle přípravky od Avonu jsou skvělé. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Hezké dárky. :) A ty tvé vánoční nehty jsou super. Já dostala vše, co jsem si přála a ještě něco navíc. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Nemám na blogu všecko, jen něco malo a asi jsi byla fakt mooooc hodná :) Ale tak to má být ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Páni, tady někdo musel být opravdu hodný! :) ti delfínci jsou sladcí jako malá jsem pro ně měla slabost :))

    http://michellecakova.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!