pondělí 26. prosince 2011

Otesánek

Taky Vás tak to přežírání u pohádek tak krásně vyčerpává? :-) Dnes jsme vyrazili na další z rodinných obědů a následného cpaní se po celé odpoledne od cukroví po chlebíčky. No po svátcích bude zase nutností zdvojnásobit své hodiny zumby :-D No a tentokrát jsem se musela opět obléci pohodlně, abych se ještě po spořádání všeho toho jídla mohla alespoň trochu nadechnout :-) Takže můžete vidět jeden z nových svetříků, kabelek i naušnice "v akci". Teď už jen honem zpátky do tepláků a pořádně načerpat síly na další zítřejší zápřah v podobě návštěvy dalších příbuzných :-)

Taky se teď prostě nedokážete ovládnout a pořád se cpete jako já? (jestli ne, tak mi to ani radši nepište nebo budu značně nervózní :-D)


10 komentářů:

  1. Moc ti to sluší! Ten svetřík je super, vypadáš v něm úžasně..! :) A já se cpu, to se neboj nejsi sama! :D ale už to musím zastavit..! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Nejhorší je, že se cpu, i když už mám dost a nemůžu a navíc na to nemám ani chuť :/ :D Sluší ti to moc! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky budu muset jít na nějakou odtučňovácí kůru. A ještě mi maminka a babičky daly tolik jídla domů, to budu asi jíst měsíc. :D
    Sluší ti to, tričko má zajímavou aplikaci na zádech. :)

    OdpovědětVymazat
  4. zaujimavy outfit :)
    dufam si si vianoce uzila a oddychla si :)
    prijemny zvysok sviatkov prajem!

    OdpovědětVymazat
  5. skvělé nové oblečení. :)

    já se cpu celoročně, ale o Vánocích překonávám své dosavadní rekordy :D

    OdpovědětVymazat
  6. Jo, a už z toho mám úplně depku, jak furt sedím na zadku a cpu se sladkostma, tak jsem aspoň dneska dělala něco do školy, abych jakože byla nějak užitečná. Moc ti to sluší, ta krajka na zádech je prostě krásná ;)

    OdpovědětVymazat
  7. ten svetřík je fakt super =) a já se snad už ani necpu, ale neskutečně žeru =D

    OdpovědětVymazat
  8. No jasně, ústí :)) myslím, že tu fotku nakonec rači smažu :D Taky si připadám jako otesánek, ráno si snídám cukroví a pak už se cpu do večera :D Mimochodem hrozně se mi líbí ten setřík :))

    OdpovědětVymazat
  9. Hezké tričko! Já jsem určitě taky něco přibrala, ale nepřecpávám se. Spíš jsem přibrala z toho, že nemám žádný pohyb, ležím v posteli s šílenou rýmou. :/

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!