čtvrtek 29. prosince 2011

Slevy, slevy, slevy...

Tak dnes jsem se vydala i já ukořistit pár kousků do slev, které jsou v plném proudu. Ukázalo se, že tak "úžasný" nápad jsem neměla sama, ale stejně jsem si to své statečně vybojovala. Jela jsem s jasnou přestavou, což se většinou dost nevyplací, protože to tím pádem samozřejmě nikde nemají. Ale dnes, světe div se, jsem přijela z taškami plnými věcí, které přesně odpovídají mým náročným představám. Mám z toho velkou radost, a co teprve ty ceny....

Nejvíce věcí jsem nakoupila v Gatu - dlouho hledané boty (548 Kč), sukně (148 Kč!!), hnědé kraťasy s vysokým pasem (148 Kč) a světlý svetr (248 Kč)






A na další kousky jsem narazila v Terranově - dlouhá černá sukně (49 Kč :-D) a klapky na uši (149 Kč) a v Calzedonii, kde na většinu byla 50% sleva, až jsem si nemohla vybrat


A líbilo se mi ještě mnohem víc věcí, ale tak třeba příště... A slitování od těch, komu je tohle všechno "šumabuřt" :-)

A co Vy, taky jste letos zavítali pro něco do povánočních slev? :-)

5 komentářů:

  1. vše skvělý ,hlavně ty kraťásky ! :))

    OdpovědětVymazat
  2. mne sa najviac páčia tie boty a hlavne ten biely svetrík :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc se mi líbí botky, svetr a kraťásky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ta sukýnka s puntíkama je moc krásná. Já se teda musím přiznat, že ve slevě jsem si koupila jen kalhoty na Topshopu. Jinak všecko bez slev :(

    OdpovědětVymazat
  5. Mě to čeká zejtra! :D Zejtra nalítnu na Gate! Už se nemůžu dočkat :)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!