úterý 6. prosince 2011

znouzectnost

Poslední dobou ...

...se snažím oživit svůj den alespoň červenou šálou z InStylu...



...hledám svou vysněnou sukni (marně)...



...cpu se sladkostmi od mikuláše...



...a pokouším se nezcvoknout... Mám toho teď nějak moc, pořád jen dokola škola a učení. A co vy, máte se lépe? Snad ano :-)

5 komentářů:

  1. Veronique

    Píšu z práce, kde mi jde bohužel komentovat jen anonymně. :( Ta šála je super, mám tu samou v černé. Pokud hledáš sukni, ta koukni v H&M na basic kousky, já si tam včera koupila černou a červeno-růžovou bodycoon. Navíc mi mel překvapila i cena. Jinak ti to moc sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  2. No o moc lépe ne, ale ta šála ti moc sluší :) Přeju, aby se ti povedlo vše přivést ke zdárnému konci a pak už si jen užívat vánoční pohodu. ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Šála je super! :) Já sem nakonec odolala a nekoupila si jí :D No a lépe se moc nemám, neboj nejsi v tom sama ;)

    OdpovědětVymazat
  4. sluší ti to...ten svetřík je super =)

    OdpovědětVymazat
  5. Hi you have a cool blog and it would mean a lot if u could check mine out and let me know if you want to follow each other :)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!