pondělí 19. prosince 2011

S velkými kapsami

 Přeji krásné pondělí,

napadají mě teď samá vánoční témata, o kterých bych tu chtěla psát, ale nechám si je až na další dny a dnes ještě nevánoční článek. V sobotu mě přítel pozval na večeři k narozeninám a jen fotky z toho, co jsem si oblékla. Zvolila jsem pohodlí, protože už jsem tušila, že se zase pořádně nažuchneme. Konkrétně košili, kterou jsem vám ukazovala, když jsem jí pořídila v sekáči a skinny, které si původně koupila moje maminka, ale jsou jí velké a mě padnou jako ulité. Zajímavé, když se pokouším padnoucí kalhoty koupit sama pro sebe, tak je to nadlidský úkol, ale tyhle "zděděné" jsou prostě úplně akorád... A taky jsem zjistila, že v košili jsou kapsy, to jsem ještě neviděla, ale já toho ještě neviděla :-)



4 komentáře:

  1. Ta košile je skvělá! :) Sakra, už si musím taky nějakou pořídit :D :) A kdepak jste byli na véče? Taky bych někam vyrazila, ale to bych musela vytáhnou toho mýho troubu :D

    OdpovědětVymazat
  2. waw, tak tá večera bola určite skvelá:)

    OdpovědětVymazat
  3. Teda Teréz, já bejt chlap, jdu do tebe ;) Fakt ti to moc sluší. Na večeře s přítelem taky ráda chodím. Jednou sem si dost neprozíravě vzala pásek kolem pasu a po cestě domů šel dolů. :D Jinak k pusinkám, jsi fakt šikula. Já jsem akorát slepovala marmeládou.

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!