neděle 4. prosince 2011

Divadlo

Přeji krásnou, i když trochu deštivou neděli!

Včera jsem v rámci malého oddechu od učení vyrazila trochu za kulturou. Jako předčasný dárek k narozeninám jsem od rodičů dostala dva lístky na představení divadla Járy Cimrmana, které se konalo nedaleko a protože humor pánů Svěráka i Smoljaka miluju a obdivuju, nemohla jsem se dočkat. Sehráli konkrétně hru Lijavec a musím říct, že byla stejně skvělá jako ostatní hry, které jsem od jejich souboru znala. V první části se konala beseda ke hře a ve druhé samotná hra. Po dvou hodinách jsem z divadla odcházela s bolavými tvářemi, jak jsem se nemohla přestat smát.

A k tomu, co jsem si vzala na sebe. Hra se konala v malém městkém divadle, kde se na nějaký dress code moc nedbá, většina lidí přišla v džínách, takže jsem zvolila jednoduché šaty. Mám je už hrozně dlouho, pořídila jsem si je před 4 lety do tanečních, ale nikdy je moc nenosila, ale až teď jim pomalu přícházím na chuť. Zvlášť po tom, co jsem je s velkým údivem ještě zapla. K tomu jen černé silonky a kabelka i boty z maturitního plesu a alou na dvě hodiny smíchu.



A co vy, máte rádi cimrmanovské divadelní hry? :-)

6 komentářů:

  1. Můžu mít dotaz ohledně bot? :D
    Nemáš pocit, že se ti v jedné viklá noha nebo tak? Prostě, že musíš po delší chůzi dávat větší pozor na to, jak našlapuješ?

    OdpovědětVymazat
  2. Moc ti to sluší, Terezko :) Já jsem zatím Cimrmanům nějak nepřišla na chuť.

    OdpovědětVymazat
  3. Nejdřív mi přišlo, že je ta bota jiná než dřív, asi si je sestra zkoušela a zvrkla se jí v tom noha nebo něco, ale dalo se v tom ještě jít, ale po třech hodinách chůze po pražskejch kostkách jsem na levou nohu musela šlapat s absolutní precizností, protože se mi v botě hýbala noha :/ zkoušela jsem v nich nedávno chodit doma chvilku a bez problémů, tak nevím, může to být tím, jak chodím nebo mi je sesra zničila, no :D

    OdpovědětVymazat
  4. Já bych tak ráda šla do divadla! Ale nikdo se mnou nechce jít. :D Sluší ti to, ale víc se mi to líbí bez toho černého. Ale zase chápu, že ti asi byla zima. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Páni, co to je za kočku na fotkách...? :) Nádhera! Ty šaty ti strašně sluší, k tomu ty úžasné boty a líčení a účes.. no nádhera! :)

    OdpovědětVymazat
  6. máš krásné vlásky..a jsem tvůj nový čtenář:)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!