středa 14. prosince 2011

Nastydlá dvacítka

Zůstat celý den v posteli... Jak romanticky to zní. Představím si totiž plno lenošení, cpaní se dobrotami, sledování oblíbených filmů, poutavou knížku, relax... Za to když se tahle idyla stane skutečností, už to tak báječné není. V posteli sice ležím, ale s pořádnou chřipkou na krku, místo dobrotami se cpu prášky, vitamíny a kapkami a místo poutavého čtení tu čekají skripta. A co teprve když takhle trávíte den svých dvacátých narozenin, jako dneska já. Ale abych si jen nestěžovala.... Je to zvláštní, když jsem byla mladší, vždycky jsem snila o tom, až mi bude patnáct a budu mít občanku, když mi bylo patnáct, nemohla jsem se dočkat osmnáctých narozenin až budu "dospělá". Dospěle se stejně necítím ani po dvou letech a už pro jistotu ani o žádném věku nesním. Budu spíš jen doufat, že se momentálně dost rychle vykurýruji, abych byla na příští týden, ve kterém mě čekají tři zápočtové testy, byla čilá jako rybička. Takže si půjdu uvařit další horký čaj, slupnu paralen a vrhnu se na mikroekonomii.

Tak na zdraví :-)


9 komentářů:

  1. Všechno nejlepší k narozeninám! A jen pro informaci, chřipka se neusazuje v krku. ;) Takže doporučuji Paralen hot drink nebo Coldrex horký nápoj. K tomu cucat nějaký pastilky a k tomu odvar z hřebíčku (pár hlaviček), skořice (půl čajové lžičky), zázvoru (na špičku nože) - zalít horkou vodou a osladit medem. ;) Brzy se uzdrav!

    OdpovědětVymazat
  2. Výborný výber čaju ;)
    Prajem ti, aby si bola čo najskôr fit.

    OdpovědětVymazat
  3. S tím věkem to mám úplně stejně, taky jsem se nemohla dočkat patnáctých narozenin a potom osmnáctých...a teď bych se nejradši vrátila do toho dětského věku :) Přeju ti vše nejlepší a brzy se uzdrav. Joa mimochodem, máš krásné nehty :)

    OdpovědětVymazat
  4. všetko najlepšie :) ja mám už 23 a stále sa necítim dospelo :D:D a super hrnček :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jééé tak to mi je líto, že jsi zrovna v tak důležitý den nemocná! :( Tak se brzy uzdrav! A neboj zápočty zvládneš levou zadní! A povídej, jak dopadl zápočet z matiky..? A k tvým narozeninkám ti přeju jenom to nejlepší, hlavně hodně zdravíčka, štěstíčka, lásky. Filípek ať tě nezlobí!!! ;) :-*

    OdpovědětVymazat
  6. tak i přes nemoc všechno nejlepší a teď hlavně zdraví. :)

    jinak s těmi přáními o věku to máme stejně. já se těším, až mi bude osmnáct, ale pak už chci zůstat mladá. :D

    OdpovědětVymazat
  7. Jejda, tak se hlavně brzo udzrav. :) Mimochodem všechno nejlepší k narozeninám a statečně se s tou nabídkou, poptávkou, neviditelnou rukou trhu a já nevím čím vším možným ještě poper ;)

    OdpovědětVymazat
  8. ach tento týždeň som aj ja bola chorá, zväčša ma doktorka nechá doma týždeň aj viac ale teraz sa píšu dôležité písomky tak som išla aj tak do školy a prekvapivo som sa uzdravila! lebo bežne keď idem chorá do školy tak sa mi to zhorší tak brutálne, že potom tam nejdem ďalšie dva týždne ... a tá prvá fotka je veľmi pekná ako to nazvať taká hm dokonale hodiaca sa na blog :D

    OdpovědětVymazat
  9. dodatečně všechno nejlepší k narozkám a brzy se uzdrav =)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!