sobota 3. prosince 2011

Malinovo-vanilková

Dnes bych se s vámi jen v rychlosti ráda podělila o zkušenost s dalším produktem značky Balea, a to pleťovou maskou. Je z limitované edice s vůní malin a vanilky. Nechala jsem se zlákat velkými a oku lahodícími slovy na obalu a představou krásné vůně a pořád použití odkládala, protože jsem se bála zklamání. Ale naštěstí se nedostavilo, protože jsem byla celkem spokojená. Ačkoliv mám pleť dost citlivou a suchou, maska ji nijak nepodráždila, naopak obstojně zhydratovala, navíc voněla opravdu krásně. Bohužel jsem zapomněla uplně přesnou cenu, ale pohybovala se klasicky kolem 30 Kč. Balení je rozděleno na dva pytlíčky, což mi přijde celkem fajn, většinou je totiž za stejný peníz maska balena pouze na jedno použití po zbytečně velkém množství, které stejně nevypotřebuji. Takže za mě za vyzkoušení stojí :-)

























A jsem si jistá, že při aplikaci jste všichni mnohem šikovnější než já a nemáte to tak "čuňácky" nerovnoměrně :-)


3 komentáře:

  1. Díky za tip. Možná někdy zkusím. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tuhle masku jsem si ted zrova taky koupila a ta vůně stojí za to! Já si teda ale masku nanáším na komplet celý obličej, jen oblast kolem očí vynechávám :)

    OdpovědětVymazat
  3. Už dlouho se chystám nějakou zkusit a tímhle si mě vážně navnadila! :) Nechtěla sem si žádnou kupovat právě kvůli tomu, že je to jednorázové a na jedno použití bych to nevyplýtvala.. :D tak už vím kam zase zítra vyrazím :)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!