sobota 10. prosince 2011

Tři týdny

Přestože jsem se rozhodla skončit s články typu shrnutí fotek s tím, v čem jsem zrovna vyrazila do školy, fotit jsem nepřestala. A když už se v každoranním shonu "urvu" a stejně se vyfotím, tak alespoň jednou za čas s fotkami na veřejnost nejspíš vyjdu.  Třeba teď je to shrnutí za celé 3 týdny... Neskutečné jak to letí... Přijde mi to jako včera, když jsem si oblékala svou oblíbenou šedou hučku.


A nic smysluplnějšího ze sebe dnes prostě nevypravím. Navíc se musím jít připravit, večer se chystáme do tanečních na věneček. 

Nemáte poslední dobou pocit, že nemáte vůbec žádný čas? Jestli ne, tak Vám závidím :-D Protože já i když už ho mám, tak jsem stejně naprosto nepoužitelná a myšlení neschopná.

2 komentáře:

  1. Já to mám stejně, honey.. :) já ten čas vážně nemám :D i když celej den nic nedělám, tak se ani nenaděju a je večer a co je třeba nestíhám :-/ Konečně můžu vidět námořnické šaty v akci! Strašně skvěle ti padnou! :) ještě že sis je koupila..! A fakt se mi líbí tvé outfity, nejvíce ten druhý v tom volnějším svetru, ten je boží! ;)

    OdpovědětVymazat
  2. A každý den ti to náramně slušelo, měla bych si vzít inspiraci. Někdy si přijdu jak strašák do zelí :( Čas taky na nic nemám a už se těším až ten maraton skončí...

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!