neděle 11. prosince 2011

Věneček

Zdravím Vás,

včera jsme se s drahým hodili do gala a vyrazili do společnosti. Lekce tanečních končí a u nás se konal závěrečný věneček a my se nakonec rozhodli, že přece jenom půjdeme a dobře jsme udělali. Byl to fajn večer, dokonce jsme se davem procpali na taneční parket, takže došlo i na tanec :-) Oblékla jsem si šaty, které mi ve skříni visí už čtyři roky, pořizovala jsem si je totiž na svůj věneček. Od té doby prošly malými změnami, třeba jsem si v záchvatu nelibosti k široké sukni odstřihla spodničku (čehož teď samozřejmě lituji) a taky mi je moje hodná maminka pošila černými kamínky, aby nevypadaly tak svatebně.
























A pro srovnání tak trochu návrat do minulosti - fotky z mého věnečku

2 komentáře:

  1. Páni pěkně upravené šatičky! :) Skoro bych je nepoznala.. ty kamínky jsou moc hezký a co se mi vážně strašně moc líbí je kytička ve vlasech! Ta ti vážně moc moc moc sluší! :)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!