pátek 28. září 2012

A zas ten límec

Včera jsme si s maminkou vyrazily na typicky holčičí nákupy a bylo to príííma! Málem bych zapomněla, jaké výhody to má! Můžete si dle libosti oblečení zkoušet znova a znova, vrátit ho a bez ofrňování si to rozmyslet a jít si ho nakonec koupit, vybírat kousky pro druhou a hlavně povídat, povídat a povídat. Největší radost mám z toho, že si mamka pořídila kalhoty v úžasné hořčicové barvě, která na mně vypadá dost prapodivně, ale k ní pasuje tak, že Vám ji snad budu muset někdy ukázat :-)))

Sama jsem pro ten den měla v hlavně naplánováno odění už dopředu, těšila jsem se na dlouhou sukni, ale plány mi zhatil ranní studený vítr a neschopnost k dlouhé sukni zkombinovat teplý vršek, aniž bych vypadala jako Abatyše. Tak jsem si vzala jen oblíbenou košili zapnutou alespoň na jeptišku, když už nic :-)


No a co jiného bych Vám mohla popřát než kráááásný prodloužený víkend! Můžete mi klidně napsat, jak ho hodláte trávit, ráda si počtu :-) Já s přítelem vyrážím na třídenní výlet k Ostravě, neb tenhle kraj nám doposud zůstával zcela neodhalen, tak jsem docela zvědavá, jak se nám tam bude líbit. Alespoň nebudu odpočítávat dny před pondělním nástupem do školy (fujtajbl)... Takže v sobotu si nejspíš od článku odfrkneme a sejdeme se tu možná u nějakého nedělního vyváření :-)

28 komentářů:

  1. Terezka krásne nohavice, odkiaľ sú? :)

    OdpovědětVymazat
  2. paráda, taky jsem si letos zamilovala zapnutý límeček ke krku! považuju ho za nesmírně sexy detail:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tak :-) Ještě nedávno by mě nenapadlo, že se mi to tak zalíbí :-)

      Vymazat
  3. Nevím, jestli tě Ostrava okouzlí, ale je to kraj mého srdce (a mládí:-)) Jeslti budete mít čas, tak jděte na Landek, je to hornické muzeum a fárá se tam do dolu, taková raritka:-)) tak přeju hlavně, ať vyjde počasí. Já mám na tento víkend jen trapné pracovní plány, ale snad ten příští mě má drahá polovička už vyveze:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čas je to, čeho se nám o tomhle víkendu bohužel moc dostávat nebude, je to škoda, protože bych tu prošla o mnoho věcí víc, než stihneme... Děkuju a měj fajn i pracovní víkend :-)

      Vymazat
  4. Zapnuté na jeptišku, výstižné:D Já se budu už druhý víkend snažit vyležet chřipku, co si vždy přivezu ze školy:D

    OdpovědětVymazat
  5. Teri, tohle je naprosto skvostná kombinace. Hezký odstín kalhot a hlavně úžasná barva svetříku. Bejt módní policie,tak Ti dám 100% :-)

    OdpovědětVymazat
  6. to jste si to s mamčou musely skvěle užít! určitě jste byly nejkrásnější holky v obchoďáku! ;)

    OdpovědětVymazat
  7. a že bys byla krásná jeptiška ti povím!!
    a maminku nám ukaž v hořčicových kalhotech, at víme, po kom jsi tu krásu pobrala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jo, příště si třeba při focení vyměníme role :-)))

      Vymazat
  8. tohle se mi moc líbí:)
    užij si výlet, já trávím víkend v obchoďáku - ale bohužel ne nákupama, ale na brigádě:D

    OdpovědětVymazat
  9. Krasavice naše :) Věřím, že nákupy s mamkou byly skvělé. Taky ráda chodím s mamkou do města, ale bohužel to moc často neděláme. :/

    OdpovědětVymazat
  10. Ahojky:) Musím pochváli krásný odstín laku na nehtech:) Musela jsem o našem nalezení napsat:) http://by-anett-s.blogspot.cz/2012/09/blogovy-svet-je-maly-o-nahody-tu-neni.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsi všímavá :-) Brzy o něm bude článek, už ho mám připravený :-)

      Vymazat
  11. Toto je moc pěkné! Škoda, že i ty tenisky nejsou oranžové :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  12. Tyhle barvy dohromady vypadají naprosto skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  13. tak šťastný první krok do nového ročníku. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, pokusím se zítra nevstávat zadkem vzhůru :-D

      Vymazat
  14. boží gatě a svetřík má krásnou barvu :)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!