pátek 28. září 2012

A zas ten límec

Včera jsme si s maminkou vyrazily na typicky holčičí nákupy a bylo to príííma! Málem bych zapomněla, jaké výhody to má! Můžete si dle libosti oblečení zkoušet znova a znova, vrátit ho a bez ofrňování si to rozmyslet a jít si ho nakonec koupit, vybírat kousky pro druhou a hlavně povídat, povídat a povídat. Největší radost mám z toho, že si mamka pořídila kalhoty v úžasné hořčicové barvě, která na mně vypadá dost prapodivně, ale k ní pasuje tak, že Vám ji snad budu muset někdy ukázat :-)))

Sama jsem pro ten den měla v hlavně naplánováno odění už dopředu, těšila jsem se na dlouhou sukni, ale plány mi zhatil ranní studený vítr a neschopnost k dlouhé sukni zkombinovat teplý vršek, aniž bych vypadala jako Abatyše. Tak jsem si vzala jen oblíbenou košili zapnutou alespoň na jeptišku, když už nic :-)


No a co jiného bych Vám mohla popřát než kráááásný prodloužený víkend! Můžete mi klidně napsat, jak ho hodláte trávit, ráda si počtu :-) Já s přítelem vyrážím na třídenní výlet k Ostravě, neb tenhle kraj nám doposud zůstával zcela neodhalen, tak jsem docela zvědavá, jak se nám tam bude líbit. Alespoň nebudu odpočítávat dny před pondělním nástupem do školy (fujtajbl)... Takže v sobotu si nejspíš od článku odfrkneme a sejdeme se tu možná u nějakého nedělního vyváření :-)

29 komentářů:

  1. Terezka krásne nohavice, odkiaľ sú? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :-) Jsou z Lindexu, ale už z výprodeje

      Vymazat
  2. paráda, taky jsem si letos zamilovala zapnutý límeček ke krku! považuju ho za nesmírně sexy detail:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tak :-) Ještě nedávno by mě nenapadlo, že se mi to tak zalíbí :-)

      Vymazat
  3. Nevím, jestli tě Ostrava okouzlí, ale je to kraj mého srdce (a mládí:-)) Jeslti budete mít čas, tak jděte na Landek, je to hornické muzeum a fárá se tam do dolu, taková raritka:-)) tak přeju hlavně, ať vyjde počasí. Já mám na tento víkend jen trapné pracovní plány, ale snad ten příští mě má drahá polovička už vyveze:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čas je to, čeho se nám o tomhle víkendu bohužel moc dostávat nebude, je to škoda, protože bych tu prošla o mnoho věcí víc, než stihneme... Děkuju a měj fajn i pracovní víkend :-)

      Vymazat
  4. Zapnuté na jeptišku, výstižné:D Já se budu už druhý víkend snažit vyležet chřipku, co si vždy přivezu ze školy:D

    OdpovědětVymazat
  5. Teri, tohle je naprosto skvostná kombinace. Hezký odstín kalhot a hlavně úžasná barva svetříku. Bejt módní policie,tak Ti dám 100% :-)

    OdpovědětVymazat
  6. to jste si to s mamčou musely skvěle užít! určitě jste byly nejkrásnější holky v obchoďáku! ;)

    OdpovědětVymazat
  7. a že bys byla krásná jeptiška ti povím!!
    a maminku nám ukaž v hořčicových kalhotech, at víme, po kom jsi tu krásu pobrala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jo, příště si třeba při focení vyměníme role :-)))

      Vymazat
  8. tohle se mi moc líbí:)
    užij si výlet, já trávím víkend v obchoďáku - ale bohužel ne nákupama, ale na brigádě:D

    OdpovědětVymazat
  9. Krasavice naše :) Věřím, že nákupy s mamkou byly skvělé. Taky ráda chodím s mamkou do města, ale bohužel to moc často neděláme. :/

    OdpovědětVymazat
  10. Ahojky:) Musím pochváli krásný odstín laku na nehtech:) Musela jsem o našem nalezení napsat:) http://by-anett-s.blogspot.cz/2012/09/blogovy-svet-je-maly-o-nahody-tu-neni.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsi všímavá :-) Brzy o něm bude článek, už ho mám připravený :-)

      Vymazat
  11. Toto je moc pěkné! Škoda, že i ty tenisky nejsou oranžové :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel nevedu, ale šikly by se, to joo :-)

      Vymazat
  12. Tyhle barvy dohromady vypadají naprosto skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  13. tak šťastný první krok do nového ročníku. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, pokusím se zítra nevstávat zadkem vzhůru :-D

      Vymazat
  14. Hello!
    After visiting your blog, I invite you to join us in the "International Directory Blogspot".
    "International Directory Blogspot" It's 159 Countries and 5519 Websites !
    Missing yours join us
    If you join us and follow our blog, you will have many more visitors.
    It's very simple, you just have to follow our blog, enter your Country and your blog url in a comment, and you will be automatically integrate into the Country list.
    We are fortunate to be on the Blogspot platform that offers the opportunity to speak to the world and to share different passions, fashion, paintings, art works, photos, poems.
    So you will be able to find in different countries other people with passions similar to your ones.
    I think this community could also interest you.
    We ask you to follow the blog "Directory" because it will give you twice as many possibilities of visits to your blog!
    Thank you for your understanding.
    Please follow our blog, it will be very appreciate.
    I wish you a great day, with the hope that you will follow our blog "Directory".
    After your approval to join us, you will receive your badge
    We ask that you follow our blog and place a badge of your choice on your blog, in order to introduce the "directory" to your friends.
    Regards
    Chris
    I follow your blog, I hope it will please you
    To find out more about us, click on the link below:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  15. boží gatě a svetřík má krásnou barvu :)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!