pondělí 24. září 2012

Plesání pod širým nebem

O víkendu jsem se zúčastnila zase trochu netradiční akce a to plesu pod širým nebem, který už se stal každoročním veselením v rodné vísce mého přítele, kde je plno plesuchtivých obyvatel bez možnosti sálu nebo hospody. Ale jsou to hlavy fikané, o svůj pravidelný hasičský candrbál nepřijdou, neb stačí postavit jeden velký pártystan, kam se těch pár sousedů vejde, narazit sudy, načesat hlavy a nablýskat lakýrky a vyrazit plesat pod širé nebe. Čeká tu totiž vždycky živá hudba k tanci přímo na nohejbalovém hřišti, bohatá tombola většinou se nesoucí v duchu "co sis přines, to si také pravděpodobně vyhraješ zpátky", ale hlavně dobrá nálada a spoustu zábavy, která nás neminula ani letos. Náš blond gang v čele s přítelovou mamkou a ostatními jeho příbuznými je už u stánku pověstný svou častou návštěvou (začleňovat do rodiny je přece potřeba!) a ani prohibice nám nijak nezabránila ve veselé náladě, protože jsme si vystačily se svařákem či nějakým tím sladkým hubolepem.

Já se na tu tancovačku oděla konečně do skoro baletkovské sukně z Gatu, kterou jsem si sice s nadšením koupila, ale pořád pro ni nějak nemohla najít využití. Nezbytností byly dvoje punčochy (vespod bílé, aby lépe vynikl vzor na vrchních), tři horní vrstvy a samozřejmě nezůstalo jen u toho, co vidíte na fotkách, protože takhle na lehko jsem si vystačila jen pár chvil, s postupujícím večerem jsem na sebe začala navlékat kabát, další svetry a v zásobě byly i palčáky a čelenka. O zahřívání tancem ani nemluvě...


A neb jsem si s sebou odnesla nejen karafiát a tanga (jooo, přesně taková pozornost byla přichystána pro každou příchozí dámu bez rozdílu věku či zájmu o ně) nebo pořádně vybrakovanou tombolu (aneb kterak se ve výhru obrátilo těch pár ušmudlaných lístků, které jsme tam jen tak ze zvyku koupili a nakonec odcházeli s plnými náručemi), ale taky "rýbu jako prase", takže vám posílám jedno uhuhlané HAHOJ a jdu si uvařit teplý čaj (aneb tanec byl asi málo vytrvalý)....

38 komentářů:

  1. Ples pod širým nebem? To musí být úžasný!

    OdpovědětVymazat
  2. hahah muselo to být super! takový vesnický akce jsou stejně nejlepší, u přítele si je vyloženě užívám!! :))
    ta sukně je nádherná ♥
    brzy se uzdrav kočko :*

    OdpovědětVymazat
  3. haha originální pozornost pro dámy:D
    krásná sukně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naštěstí se neuskutečnila ta plánovaná promenáda v nich :-D

      Vymazat
  4. Ples pod širým nebem, to zní skvěle :) Moc ti to slušelo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo, bývá to vždycky dobrá akce, jen letos byla vážně hrozná kosa, ale alespoň že nepršelo :-) Děkuju :-)

      Vymazat
  5. Teri!! Tenhle outfit pasuju na ten nejlepší, kterej jsem kdy u Tebe viděla, no wow! Nemůžu z Tebe odtrhnout oči, nádhera! :))A ten drdol k tomu..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tééda, takové chvály, to si teda nezasloužím :-) Děkuju moc, Sabi :-)

      Vymazat
  6. To je super nápad! :) Moc se mi líbí ta sukně, aspoň si ji využila! A pozornost pro každou dámu v podobě tanga kalhotek... to je síla :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo, chuděra byla už takovou dobu nevyužitá, nikdy jsem se v ní nějak necítila, ale třeba s ní začnu dělat první krůčky s kabátem přes vrch :-D

      Vymazat
  7. Skvělý nápad :) I když já jsem hrozný zmrzlík... Každopádně jsi nádherná ;) Ta sukýnka je skvělá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já taky! Grog by v té kose bodnul :-D Díky :-)

      Vymazat
  8. tak to se mi líbí:-)) ten nápad s dvojema punčochama je dobrý, to by měl nenapadlo, přišly pak vhod, že:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To si piš, snesla bych klidně i troje :-D

      Vymazat
    2. ja si pamatam ked som minulu zimu mala 6 siloniek naraz :D bola strasna zima a ja som proste chcela ist v sukni :D:D:D za zastavkou som si obliekala este jedny nahradne co som mala v kabelke :D tak to som ich mala potom 7 vlastne :D ach boze uz prestanem kecat :D:D:D

      AndreaZ

      Vymazat
  9. Nádhera!! tento outfit se mi hrozně líbí...prostě a jednoduše krásná a chic dáma!!!:))a brzo se udrav!!!

    OdpovědětVymazat
  10. ta sukně je krásná, jen na těch fotkách oproti tem punčoškám moc nevynikne :( a je to super akce, mrzí mě, že tu nic takovýho nemáme! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla chuděra většinu večera ukrytá pod kabátem, tak jsem chtěla mít aspoň vzorované punčochy, taky se mi to nejdřív zdálo divné kombinovat k sobě takhle dva vzory, že jsem se musela doma všech nejmíň třikrát ptát, jestli to není divný :-D

      Vymazat
  11. jéé, to musí být super akce :-)) moc Ti to sluší!!!

    OdpovědětVymazat
  12. A tys byla určitě ta nejkrásnější na parketě! :)

    OdpovědětVymazat
  13. Opravdu jak baletka. :-) Ta akce musela být uplně skvělá, juuuu! Moc ti to sluší. Já mrznu nehorázně..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo byla skvělá, jen to kazí chřipka, kterou mám tam odsud jako suvenýr :-D :-/ Děkujuuu :-)

      Vymazat
  14. Ten drdůlek je perfektní a moc ti sluší !!!

    OdpovědětVymazat
  15. Baletka! Ta nejkrásnější, jakou znám! :-*
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  16. ta sukně?! Terko, je báječná. prodávají jí ještě? :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :-) Bohužel jsem ji kupovala v zimním výprodeji, ale mám dojem, že jsem tam teď někdy zahlédla nějakou v podobném duchu, ale nejsem si jistá :-/

      Vymazat
  17. Nááhodou, do té sukně můžeš jít určitě častěji, je hezká :) Mě by ale zajímalo to tričko, kde jsi ho ulovila? Mám podobné tílko, ale tohle by se mi taky líbilo :P

    L.

    OdpovědětVymazat
  18. Tak tohle je teda bezva!!! Moc moc moc moc ti to sluší! Tohle si teda opravdu vychytala! Paráda!Sluší! Jsi krásná!

    OdpovědětVymazat
  19. Vážně baletka :)) A ten drdůlek, achjo, to na mé hlavě nikdy nevznikle, díky mým super podrůstkům :(

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!