pondělí 10. září 2012

Poklusem za Klusem

O víkendu to byla v nedalekém městečku velká sláva, od jeho založení totiž uplynulo dlouhých 750 let, a tak si město připravilo bujaré mecheche. A jednou částí bylo i vystoupení Tomáše Kluse a jeho kumpánů. Všem bylo jasné, že takové zvučné jméno přiláká zvědavce z celého širého okolí - a taky že jo, tam Vám bylo národa - bodejď, vždyť to bylo taky zadarmo. A tak jsme ještě před Tomášovými písničkami měli možnost shlédnout takovou skvadru, že se mnozí při svých "srdečných" proslovech od davu dočkali jen bučení.... A Tomáš byl svou "předkapelou" taky celkem znechucený (joo, byl asi pěkně vypečen pořadateli), ale svými skvělými improvizacemi nezapomněl všechny přítomné okravatované pány zostudit a jak sám řekl, jeho "čtyři roky v prdeli" se mu prý nikdy nezpívaly radostněji. Ten den byl prostě obzvlášť při chuti, chrlil jednu perlu za druhou a já to považuju za nejlepší ze všech čtyř vystoupení, na kterých jsem ho měla možnost vidět.


No a jelikož už jsem se rozkecala až až, tak to zkrátím - co jsem měla na sobě stejně vidíte sami. Snad jen že název článku je celkem trefný, neb takový fofr, kterým jsem se připravovala, by si nic nezadal s tempem kdejakého sprintera, aneb ať žijí hektická dopoledne :-)


Jaký byl Váš víkendový program? :-)

25 komentářů:

  1. Chci mít první komentář!! Klus už potkal nůžky, jupí :D Ach jo, moc ti to závidím :) A navíc v poklusu si to zkombinovala moc hezky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Panejo, Ty jsi teda rychlík :-) Taky jsem si říkala, že dobře, že se trochu přistřihl, takhle mu to táááák sluší :-)))

      Vymazat
  2. vtipný článek a vtipné fotky pod Tomášem Klusem :-D a tobě to slušelo jako vždy :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :-) Předskokani byli vážně (ne)zajímavá podívaná :-D

      Vymazat
  3. Joj, no tak když vidím, kdo se tam objevil, tak se Klusovi vůbec nedivím :D Terezka sytlish jako vždy ;) Víkend byl takový líný, jen včera jsem slavila svoje narozeniny s rodinou, takže takové obvyklé posezení se žranicí ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky ne! To bylo peprných výrazů mezi diváky, když se vydrápali na podium :-D

      Vymazat
  4. Ta písnička k přítomným pánům sedla jak prdel na hrnec :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A on si ještě přidal další rýmy ve stylu "dokud nemám jizvu na rtu, políbím Víta Bártu", dál má paměť bohužel nesahá :-D

      Vymazat
    2. :D :D Je prostě super:))

      Vymazat
  5. Když je tam vidím, pány potentáty, tak jsem za toho Kluse vděčná, že se aspon někdo ozve (a navíc tak trefně a vtipně)! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lekce planého žvanění, lekce arogance byly vážně znatelné a fakt jsem ráda, že si to po tom Tomáš nerozmyslel, neotočil na patě a neodkráčel - trefná úderná byla jistě lepší volba, jak on to umí....

      Vymazat
  6. Opět stylová Terka! Možná to bylo v šíleném poklusu, ale kombinace se ti opravdu povedla a naprosto mě dostala brož! :)
    Hlavní je, že jste si to užili!

    OdpovědětVymazat
  7. Tery, válíš, moc ti to sluší:-) A tomáše ti závidím moc:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď se zrovna válím, to máš pravdu :-D Děkuju moc :-)

      Vymazat
  8. Super outfit ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. kravaťci mě pobavili :DD pokerface
    moc Ti to slušelo, Terezko :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kravaťáci a jeden šáteček :-D Díky Ti, Marti :-)

      Vymazat
  10. Kluse nemám v lásce, nelíbí se mi ani vzhledem ani zpěvem :D konečně něco , co ti nezávidím, jako pokaždé ty tvoje dobrůtky..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je dobře, musel by se zbláznit, kdybychom po něm šílely všechny :-D

      Vymazat
  11. Kluse mám fakt ráda, je to můj kluk (nebo krevní skupina, ať to nezní divně)!! :)) o těch pitomcích před jeho koncertem jsem slyšela ve zprávách, hamba jim. fakt hrůza!!

    OdpovědětVymazat
  12. No jo, Tomík je prostě bezkonkurenční! :D
    Chápu to s tou hektičností, znám to totiž moooc dobře :P

    OdpovědětVymazat
  13. milujem kombinaciu cierne silonky a biele topanky!!! :))) len tak dalej :)))

    AndreaZ

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!