sobota 8. září 2012

Ohlédnutí za plány na jaro/léto

Na blogové scéně se to teď jen hemží podzimními wishlisty, ale mě to nedá a s končícím létem se vrátím k seznamu věcí, který jsem publikovala před jarní a letní sezónou s plánem nosit  je - ať už jsem je ve skříni měla, nebo si jejich nákup plánovala. Napadlo mě to totiž nedávno, když jsem prohlížela fotky v počítači, řekla jsem si, že by to mohlo být zajímavé srovnání, do jaké míry se mé módní plány vyplnily a co mě naopak pustilo... Tak snad Vás dnešní článek příliš neunudí, začíná ohlédnutí za plněním listů přání....

Na úvod zopakuji, co že vlastně všechno mé jarno-letní plány zahrnovaly.....
... a tady už jsou výsledky:
  •  mým maxi přáním byly jedny maxi šaty, které sice nebyly úplně totožné jako jsem si plánovala, ale mírná podoba se s jedním přimhouřeným očkem najít dá... nalezeno v Gate
  •  po přeskočení několika položek (podobné jim se sice ve skříni nachází, ale nějak jsem pro ně přes léto nenašla využití) se dostávám k nedávno zmiňované červené sukni, kterou jsem měla v plánu nosit hojněji než se nakonec stalo.... ale nevadí, své využití si pro ni ještě určitě najdu.... 

  • dalším nemalým přáním byla dlouhatánská sukně, která je v mé skříni zastoupena dokonce už dvěma kousky, pro ilustraci však ta užší z nich, kterou jsem koupila v Terranově v nějakém výprodeji za směšnou cenu kolem padesátky

  • s přesunutím na další řádek se dostáváme k džínovým šortkám - ty jsem naopak nosila hojně, třeba hned ve třech podobách, jak můžete sami vidět

  • neonově jsem si plánovala alespoň natírat nehty, což jsem také splnila lakem Miss Selene

  • puntíkatý šátek sice zdobí jiná barva puntíků a není tak úplně můj (jako spíš s oblibou půjčovaný od maminky), ale i tak se to počítá... a pilotek jsem si také užila víc než dost

  • slamáky jsou mými favority, ve sbírce mám už rovnou čtyři, pro srovnání teď jen jeden z nich

  • a už jsme u gatí a rovnou oranžových, které jsem si také oblíbila, nosila jsem je celkem často, ale spravovat silnice mě naštěstí nikdy nikdo neposlal

  • úplnou náhodou jsem narazila na podobné kytičkované kalhoty a držela se jich jako klíště

  • a na konec ještě oblíbené polokoženkové legíny, které jsem spíš nosila na jaře nebo v chladnějších letních podvečerech

Tak a to je vše, co jsem v útrobách své počítačové paměti vyhrabala.... Zatím nevím, jestli stvořím nějaký plán na podzim či zimu (protože některé kousky jsem si stihla pořídit ještě před sestavením plánu), ale možná ano, protože se mi pak celkem líbí ohlédnout se zpátky a podívat se, jak to vlastně ve finále dopadlo....

A jak dopadly plány u Vás? :-)

15 komentářů:

  1. skvělý článek! tak sis víc jak polovinu splnila, to je super :-))

    OdpovědětVymazat
  2. wau, koukám že jsi toho splnila dost!
    u mě plány vždycky dopadnou jinak :DD

    OdpovědětVymazat
  3. A mně se to taky hodně líbí, super nápad! :) Navíc jde vidět, že co sis naplánovala to sis také splnila. Ještě jednou chválím, je to hrozně zájímavý článek :)

    OdpovědětVymazat
  4. ... a vždycky ti to náramně slušelo :) Skvělý článek ;) Já si budu plnit svá podzimní přání co nevidět. V létě jsem toho moc nekupovala snad jen onu asymetrickou plisovanou sukýnku, kterou jsem využila ještě teď před pár dny a pilotky, které se mi ale včera bohužel rozpadly :(

    OdpovědětVymazat
  5. Hodně sis toho splnila. :)) Máš pěkné outfity ;)

    OdpovědětVymazat
  6. super nápad! aspon u tebe, narozdíl ode mě, vidíme, že nejenom "kecáš", ale i děláš! :) a že ti to celé léto ukrutně slušelo! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Vydařený článek :) je fajn vidět, že ještě někdo myslí na léto :) :D

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkný článek.. já teda doufám, že léto ještě nekončí :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Pěkn článek a myslím, že jsi si pořídila celkem dost věcí z wishlitu.
    Já mám wishlist v diáři a je tedy na delší dobu, protože obsahuje i dražší kousky, které si nemohu dovolit koupit hned. :)
    A když se mi něco líbí, tak si to koupím bez ohledu na to, jestli je to trend nebo ne.

    OdpovědětVymazat
  10. vidím, že sis většinu přání splnila:)
    a řekla bych, že tobě sluší snad cokoliv:)

    já už nakupuju podzimní oblečení, a snad poprvé za život se na podzim těším:D i když nesnáším, jak na podzim pořád fouká a já z toho mám vlasy jak pudl:D

    OdpovědětVymazat
  11. Koukám, že jsi si většinu věci splnila :) To mě se nikdy nepovede koupit si to co je v plánu :D

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!