úterý 4. září 2012

Hráškové pyré a pstruh k tomu

Baví mě zkoušet netradiční přílohy a hráškovo-bramborová kaše byla rozhodně z jedné neokoukané a hlavně neochutnané chuti. Hrášek sám o sobě nějak příliš nemiluji (třeba v bramborovém salátu nebo rizotu), ale už se mi jeho přítomnost osvědčila v receptu na hráškové pesto s těstovinami, a tak jsem ho zkusila "mixnout" i s bramborou jako přílohu k výbornému pstruhovi. Balení jsem mimochodem koupila v Lidlu a pstruh byl tak dobrý, že jsem ujídala ještě neohřátého během přípravy, určitě si ho zase koupím na nějakou pomazánku nebo jiné pokusy.


Na dvě porce jsem použila: balení mraženého hrášku, 1 velkou bramboru, mléko, lžíci másla, balení filetů uzeného pstruha


Hrášek jsem uvařila v horké vodě a rozmixovala společně s uvařenou bramborou a trochou mléka. Osolila (trochu víc - hrášek je nasládlý) a přidala trošku másla na zjemnění. Pstruhy jsem jen mírně prohřála v troubě a spořádala.


A ani tady mě výsledek nezklamal, bavila mě nejen ta brčálově zelená kaše, ale hlavně její mírně nasládlá chuť, která si skvěle notovala se slanou uzenou rybou. Navíc uvařeno bylo skoro tak rychle, jako jsem celou tuhle baštu spořádala. Kam se hrabe ta protivná a podivně našedlá hrachová kaše, kterou nás velkovývařovny mučily. Co myslíte, dali byste si nebo Vás zelená odrazuje? :-)

14 komentářů:

  1. když jsme s kamarádkou slavily St. Patric´s Day, vařily jsme si špagety a pro kýženou zelenou jsme je obarvily potravinářským barvivem. kdepak by mě napadlo, že by jídlo šlo obarvit hráškem...myslím, že příštího 17. března to vyzkoušíme :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta barva mě dostává, to zkusím :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mňaaaaaaaaaaam... Sakryš, mela bych se konečně naučit vařit, abych si to mohla udělat :-D !!!

    OdpovědětVymazat
  4. Ta barva vypadá dobře :) Hráškovou kaši sice nemusím, ale tohle bych si dala už jen kvůli té barvě :)

    OdpovědětVymazat
  5. vypadá to moc dobře:) zelenou kaši bych si dala hned, je zdravá už od pohledu :D akorát bych asi doma byla jediná, kdo by si tuhle dobrotu dal:D ale to nevadí, většinou stejně vařím jen sama pro sebe:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi tak, radost pro moje zeleninové pokusy většínou sdílí jen mamka, takže jí maximálně nechávám "košta", jinak si takhle vyvářím ve všední dny jen pro sebe :-D

      Vymazat
  6. tak udělat bramburky s hráškem by mě nikdy nenapadlo, ale vypadá to zajímavě. pstruh už jen dodává na výtečnosti :P

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá to krásně, ale u nás by asi nikdo nic zeleného nejedl:/:D

    OdpovědětVymazat
  8. oooch to vyzerá naozaj luxusne, mňam!

    OdpovědětVymazat
  9. zelená mě fakt neodrazuje od toho, co kamarádka nasypala do kaše modrý barvivo :D
    má to fakt supr barvu! <3 :D mňaaaaam)

    OdpovědětVymazat
  10. Díky Vám za komentáře, Vy moje princezny na hrášku :-))))))

    OdpovědětVymazat
  11. luxusny receptik mnam :) urcite vyskusam

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!